// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

آپدیت جدید بازی COD: Black Ops 4 با محوریت نقشه‌های Seaside Sunset و Firing Range Night

امروز آپدیت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که دو نقشه‌ی جدید به بازی اضافه می‌کند.

چندی پیش یکی از کاربران یوتیوب بازی Call of Duty: Black Ops 4 اعلام کرده بود که به‌زودی دو نقشه‌ی جدید برای کاربران این بازی تیراندازی فعال خواهند شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز آپدیت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. در جریان این به‌روزرسانی دو نقشه Firing Range Night و Seaside Sunset به بازی COD: Black Ops 4 اضافه می‌شود.

جدا از نقشه‌های ذکر شده، بازیکنان می‌توانند حالت‌های Chaos Hardpoint، Hardcore Nuketown و Mercenary Objective Moshpit را تجربه کنند. همچنین کابران حالت بلک‌اوت هم می‌توانند از Bowie Knife استفاده کنند که پس از به‌روزرسانی مورد نظر به بازی اضافه خواهد شد. بازیکنان Bowie Knife را می‌توانند از طریق جعبه‌های مهمات و تجهیزات داخل بازی به‌دست بیاورند. البته در ادامه ذکر شده است که امکان دارد Bowie Knife را از طریق کشتن زامبی‌ها یا کشتن دشمنان به صورت مخفیانه و تنها از طریق یک شلیک به‌دست بیاورند.

در این میان استودیو تری‌ آرک (Treyarch)، سازنده بازی کالاف دیوتی، اعلام کرده است که محتویات جدیدی هم برای کاربران پلی استیشن 4 بازی COD: Black Ops 4 در نظر گرفته شده است. پس از آپدیت جدید این بازی، کاربران PS4 می‌توانند حالت Safeguard را تجربه کنند. در جریان این حالت باید از ربات تیم خود مراقب کنید تا به منطقه‌ی دشمن برسد و همزمان حواس‌تان به ربات تیم حریف هم باشد.

از دیگر محتویات ویژه کاربران پلی‌استیشن 4 هم می‌توان به مراحل Zombies Origins اشاره کرد که بازیکنان اجازه می‌دهد کاراکترهای دمپسی، نیکولای، تاکئو و ریچوفن را آزاد کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده