// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱

مشکلات خود را در بازی‌های آنلاین گزارش کنید

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که کاربران بازی‌های ویدیویی آنلاین می‌توانند مشکلات زیرساختی بازی‌های‌شان را گزارش کنند.

این روزها یکی از مشکلاتی که کاربران بازی‌های آنلاین در ایران از آن رنج می‌برند، مشکل پینگ و عدم اتصال به سرور تعدادی از بازی‌ها روی پلتفرم‌های مختلف است. برای مثال تعدادی از کاربران آنلاین بازی Street Fighter V مدتی است که نمی‌توانند به سرورهای این بازی روی پلی استیشن 4 متصل شوند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جریان یک همکاری با وزارت ارتباطات، قصد دارد بستری مناسب را برای کاربران بازی‌های آنلاین کنسولی و کامپیوتری در ایران فراهم کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که برای رفع مشکلات و فراهم شدن شرایط برای بازیکنان، نیازمند به همکاری با مخاطبان هستند.

از این رو بازیکنان بازی‌های آنلاین روی پلتفرم‌های کنسولی یا کامپیوتر، می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت گزارش مشکلات زیرساختی بازی های آنلاین در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فرم مربوطه جهت ثبت گزارش زیرساختی اینترنت برای بازی‌های مورد نظرشان را تکمیل کنند. هرقدر که کاربران بیشتری در این جمع‌آوری اطلاعات شرکت کنند، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و وزارت ارتباطات سریع‌تر و دقیق‌تر می‌توانند مشکلات مخاطبان ایرانی را حل کنند.

اگر شما مشکلاتی نظیر عدم اتصال به سرور و پینگ بالا در بازی‌های آنلاین و چند نفره دارید، فرم موجود در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را با دقت پر کنید. تیم زومجی نیز برای آگاهی هر چه بیشتر شما بازیکنان از روند حل مشکلات، ارتباط مستقیمی با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خواهد داشت تا پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.


منبع IRCG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده