نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

پوران درخشنده از مشکلات اقتصادی برای ساخت فیلم هیس! پسرها فریاد نمی زنند می‌گوید

پوران درخشنده در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که با شرایط اقتصادی فعلی سینما، قدرت ساخت فیلم سینمایی «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» را ندارد.

مدتی پیش بود که پوران درخشنده از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «هیس پسرها فریاد نمی زنند» خبر داد. این کارگردان پس از مدتی از وضعیت سینمای ایران نیز صحبت‌هایی به میان آورد. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، پوران درخشنده در مصاحبه‌ی جدیدش از این گفته است که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر تولید فیلم در سینمای ایران، فعلا قدرت ساخت فیلم «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» را ندارد. صحبت‌های درخشنده به شرح زیر هستند:

با اینکه موفق به گرفتن پروانه ساخت شده‌ام اما منتظرم تا مقداری شرایط اقتصادی سینما و هزینه‌های تولید بهتر شود تا اقدام به ساخت این اثر کنم.

پوران درخشنده در ادامه گفت:

ممکن است بعد از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اتفاق‌های بهتری به لحاظ اقتصادی رخ دهد تا بشود راحت‌تر فیلم‌ها را تولید کرد.

پوران درخشنده که پیش از این فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» را ساخته بود، به شرح زیر ادامه داد:

من حدود ۲ سال درگیر دریافت پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» بودم اما حالا که موفق به این امر شده‌ام متاسفانه شرایط اقتصادی برای ساخت فیلم مهیا نیست.

او در انتها اضافه کرد:

تهیه کنندگی این فیلم را خودم بر عهده دارم و با برخی از بازیگران هم برای حضور در «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» صحبت‌هایی کرده‌ام اما باید ببینیم شرایط اقتصادی چگونه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های پوران درخشنده چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده