// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

بازی‌های رایگان ماه دسامبر ایکس باکس لایو گلد

کاربران ایکس باکس وان در ماه دسامبر می‌توانند بازی‌هایی نظیر Never Alone و Dragon Age 2 را به رایگان تجربه کنند.

تقریبا به اواخر هر ماه میلادی که می‌رسیم، بازی‌های رایگان ماه آینده کاربران ایکس باکس لایو گلد معرفی می‌شوند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه دسامبر کاربران طلایی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان را معرفی کرد.

Xbox Game / بازی ایکس باکس

در ماه دسامبر کاربران ایکس باکس وان می‌توانند دو بازی QUBE 2 و Never Alone را تجربه کنند. بازی QUBE 2 از ابتدا تا انتهای ماه دسامبر در دسترس است، اما بازی Never Alone از تاریخ ۲۵ آذر ماه (۱۶ دسامبر) تا ۲۵ دی ماه (۱۵ ژانویه ۲۰۱۹) در دسترس است. جدا از کاربران Xbox One، کاربران ایکس باکس 360 هم در ماه دسامبر می‌توانند دو بازی Dragon Age 2 و Mercenaries: Playground of Destruction را تجربه کنند.

در ابتدا بازی Dragon Age 2 در دسترس قرار می‌گیرد و از تاریخ ۲۵ آذر ماه، این بازی جای خود را به بازی Mercenaries: Playground of Destruction می‌دهد. در این میان اشاره کنم که کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس اورجینال را هم تجربه کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به معرفی بازی‌های رایگان ماه دسامبر ایکس باکس لایو گلد را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده