نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازیگرانی جدید به فیلم کمدی Pickle اضافه شدند

بازیگرانی جدید به فیلم کمدی Pickle (خیارشور)، سث روگن اضافه شدند و این فیلم توسط سونی پیکچرز تولید خواهد شد.

طبق گزارش سایت وِرایتی، چند بازیگر جدید به فیلم کمدی سث روگن اضافه شدند. این فیلم کمدی قرار است توسط کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) ساخته و تولید شود. مایا ارسکین (یکی از خالقین و بازیگران سریال هنوز منتشرنشده شبکه Hulu با عنوان Pen15)، سارا اسنوک، الیوت گلیزر، کالن آلن (از برنامهٔ The Ellen DeGeneres Show)، مالی اونسن و کوین اورورک (بازیگر فیلم The Irishman) از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در کنار سث روگن در فیلمی که عنوان فعلی آن Pickle (خیارشور) است، حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. کارگردانی این اثر را برندان تروست بر عهده دارد که در کارنامهٔ کاری‌اش فیلمبرداری دو فیلم Neighbors (همسایه‌ها) و The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) به چشم می‌خورد و در هر دوی این فیلم‌ها سث روگن جزو بازیگران اصلی بود.

نگارش فیلمنامهٔ فیلم Pickle بر عهدهٔ سایمون ریچ است و وی این فیلمنامه را براساس داستان کوتاه خودش که در مجله نیویورکر چاپ شده بود، به رشتهٔ تحریر درآورده است. سث روگن در این فیلم نقش شخصیتی با نام هارشل گرین‌باوم را ایفا می‌کند؛ کارگری درگیر مشکلات زندگی که در سال ۱۹۱۸ به آمریکا مهاجرت می‌کند با رؤیای اینکه برای خود و خانواده‌ای که آن‌ها را بسیار دوست می‌دارد، زندگی بهتری فراهم آورد. روزی هنگام کار در کارخانه، وی درون خمره‌ٔ بزرگی از خیارشور می‌افتد و به مدت ۱۰۰ سال در آنجا نمک‌سود می‌شود! همین نمک‌سود شدن وی را به‌خوبی و در سلامت کامل نگه می‌دارد و وی پس از صد سال، روزی سر از خمره درمی‌آورد؛ در زمان حال و در محلهٔ بروکلین شهر نیویورک. وی متوجه می‌شود که اصلاً تغییری در سنش ایجاد نشده است، اما هنگامی که به دنبال خانواده‌اش می‌گردد، متوجه این واقعیت دردناک می‌شود که او حال تنها شخص بازمانده از خانواده‌اش است و تنها یک نفر را دارد و آن هم فرزند یکی از نوه‌هایش است. نقش این شخصیت را هم خود سث روگن ایفا می‌کند که نامش بن گرین‌باوم است؛ مردی معمولی که کارش وارد کردن کدهای کامپیوتری است که حتی نمی‌تواند تصور چنین اتفاقی و رابطه‌ای با شخصیت هارشل را داشته باشد.

نگارش فیلمنامهٔ فیلم Pickle بر عهدهٔ سایمون ریچ است و وی این فیلمنامه را براساس داستان کوتاه خودش که در مجله نیویورکر چاپ شده بود، به رشتهٔ تحریر درآورده است

سث روگن فیلم Pickle را با همکاری دوستانش در کمپانی پوینت گری پیکچرز (Point Grey Pictures)، یعنی ایون گلدبرگ و جیمز ویور تهیه‌کنندگی خواهد کرد. ریچ و الکساندریا مک‌آتی، مدیران اجرایی این فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این اثر، باید منتظر اخبار آتی بمانیم.

گفتنی است سث روگن در فیلم The Lion King (شیر شاه) نیز صداپیشگی شخصیت پومبا را بر عهده دارد؛ فیلمی که تریلر آن در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۲۲۴.۶ میلیون‌بار تماشا شده است تا پس از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی‌نهایت)  با بیش از ۲۳۰ میلیون بار تماشا در ۲۴ ساعت نخست انتشار، در رتبه دومین تریلر پربازدید تاریخ در اولین روز انتشار قرار گیرد. فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین در فیلم King of the Jungle (پادشاه جنگل) نیز حضور دارد و با مایکل کیتون همبازی است؛ کیتون قرار است نقش جان مک‌ آفی، برنامه‌نویس کامپیوتر و سازنده اولین نرم‌افزار ضدویروس تجاری را در فیلمی که براساس زندگی او در دست ساخت است، بازی کند. روگن هم قرار است نقش مقابل کیتون را بازی کند. او نقش آری فورمن، محقق و نویسنده مجله وایرد را در فیلم King of the Jungle بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده