// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تصاویری از طراحی جدید پلتفرم استیم منتشر شد

با توجه به تصاویر منتشر شده از طراحی جدید استیم، احتمال می‌رود که در آینده شاهد تغییرات بزرگی در طراحی این پلتفرم باشیم.

استیم (Steam) بیش از ۱۰ سال است که به یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تجربه بازی‌های پی سی تبدیل شده و تقریبا تمامی گیمر‌های پی سی این نرم‌افزار را در اختیار دارند. این فروشگاه در طی سالیان سال با محتویات و ویژگی‌های جدید ارتقا پیدا کرده است و کاربران توانسته‌اند از مزایای آن بهره‌مند شوند. در طی سال‌های اخیر شاهد نماهای مختلفی از این پلتفرم بودیم و حال مشخص شده است که سازندگان قصد دارند جلوه و ویژگی‌های تازه‌ای از این پلتفرم دیجیتالی را در اختیار کاربرانش قرار دهند.

پَول جاندیک، خالق بخش Steam Satus و Steam DB، چند تصویر جدید منتشر کرده است که از طراحی جدید فروشگاه استیم خبر می‌دهد. برخی از این عکس‌ها در واقع تصاویری بودند که در اوایل سال جاری میلادی در کنفرانسی کمپانی ولو (Valve) به نمایش گذاشته شده بود. به نقل از جوندیک، جلوه جدید استیم «چندین سال» است که در کمپانی ولو در حال طراحی است. با توجه به عکس‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند‌، گویا سازندگان قصد دارند به طور جدی طراحی این پلتفرم را تغییر دهند و شاهد تغییرات بزرگی در آن باشیم.

علاوه بر عکس‌های منتشر شده از صفحه اصلی، جاندیک همچنین تصاویری از کنفرانس را به نمایش گذاشت که در آن بازی Rainbow Six Seige دیده می‌شود. به گفته سازندگان، طراحی جدید قصد دارد کاربران با «صفحه‌ای غنی از محتویات» روبرو کند. در این راستا کاربران می‌توانند تمامی محتویات یک بازی همچون اسکرین‌شات‌ها، آثار هنری، آپدیت‌ها و خبر‌ها را مشاهده کنند. در این قسمت حتی استریم‌ها و دیگر موارد نیز قابل رویت خواهد بود.

سازندگان در کمپانی ولو هنوز به طور رسمی از راه‌یابی این سیستم در پلتفرم استیم خبر نداده‌اند و باید تا انتشار تاییدیه رسمی آن منتظر بمانیم. در پایین می‌توانید توییت سازندگان و تصاویر منتشر شده از جلوه جدید استیم را مشاهده کنید.

به تازگی به خاطر آوردم که ولو سال‌ها در حال طراحی تازه از استیم بوده است. عکس‌هایی از کنفرانس ولو را که در ژانویه برگزار شده بود به اشتراک می‌گذارم.

البته یقینا این به اطلاعاتی که ۲ سال پیش از SteamU منتشر شده است، شباهتی ندارد.

در پایین نیز می‌توانید عکس‌هایی از بخش Liberary استیم را مشاهده کنید.

Steam

نظرات خود را در مورد پلتفرمر استیم و تغییراتی که در دست ساخت قرار دارد با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده