// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Sky Surfing؛ پرواز، موج سواری و شنا تا بی‌نهایت

یکی از جدیدترین بازی‌های موبایل منتشر شده در سبک رانر بی‌پایان، بازی Sky Surfing است که با گرافیک زیبا و گیم‌پلی ساده خود می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند.

امروزه پس از گسترش بسیار زیاد بازی‌های پلتفرم موبایل، روزانه بازی‌های بی‌شماری در اپ‌استور و گوگل‌پلی منتشر می‌شوند. در بین این بازی‌ها، بازی‌های سبک رانر بی‌‌انتها از مقبولیت خوبی بین بازیکنان برخوردار هستند و آثار خوبی در این سبک در فروشگاه‌های نرم افزار دیده می‌شود. البته بازی‌هایی که از آثار موفق این سبک کپی شده باشند و در خود ایده‌ی جدیدی نداشته باشند هم در اپ‌استور و گوگل‌پلی کم نیست. یکی از بازی‌های جدید این سبک، Sky Surfing است که با تلفیق پرواز، موج سواری و شنا توانسته کیفیت خوبی از خود نشان دهد. جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Cloud Macaca، یک بازی بی‌انتها است که به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی در اپ‌استور توانسته از بین بیشتر از ۵ هزار رای، میانگین امتیاز ۴.۷ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نشانگر رضایت بازیکنان از این بازی است. در این بازی اندروید رایگان، تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای هم حضور دارند که این امر امروزه اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

بازی Sky Surfing
بازی Sky Surfing
بازی Sky Surfing

گیم‌پلی بازی موبایل Sky Surfing برای طرفداران سبک بازی‌های بی‌انتها بسیار ساده و آشنا اما درگیر کننده است. بر خلاف اکثر بازی‌های این سبک که با تغییر جهت افقی به سمت چپ و راست باید از موانع عبور کرد، در این بازی تغییر مسیر به صورت عمودی مهم است و موانع بازی در ارتفاع‌های متفاوت و تصادفی‌ سر راه شخصیت‌های متنوع بازی قرار می‌گیرند. تصادفی بودن ارتفاع هر مانع و خاص بودن هر بار تجربه‌ی بازی، نقش بسیار مهمی در بالا بودن ارزش تکرار بازی دارند و بازیکنان می‌توانند بدون تکراری و یکنواخت شدن بازی، ساعت‌ها به تجربه‌ی آن بپردازند. کنترل‌های بازی هم بسیار ساده و کارآمد طراحی شده‌اند و بازیکنان می‌توانند با یک‌ دست به تجربه‌ی بازی مشغول شوند. این مسئله باعث شده تا بازیکنان بتوانند از این بازی برای پر کردن اوقات خالی و سرگرم شدن در مترو یا سالن‌های انتظار استفاده کنند.

 موانع و محیط انجام بازی هم با توجه به شخصیتی که بازیکنان انتخاب می‌کنند، تغییر می‌کند که باعث ایجاد تنوع خوبی در تجربه‌ی بازی شده است. برای مثال در شروع بازی یک هواپیما در اختیار بازیکنان قرار دارد که در این حالت محیط  انجام بازی، آسمان است اما بازیکنان وقتی با پیشرفت در بازی شخصیت‌های جدید مثل ماهی را باز کنند، محیط بازی به دریا تغییر می‌کند که نشان از محتوای خوب بازی دارد. به طور کلی شخصیت‌های مختلف مانند انواع حیوانات یا وسایل نقلیه و محیط‌های متنوعی مثل دریا و آسمان در بازی حضور دارند که به خوبی در گیم‌پلی بازی جای خود را پیدا کرده‌اند و بازیکنان را مدت‌ها به خود سرگرم خواهند کرد.

گرافیک فانتزی و زیبا در کنار گیم‌پلی جذاب و کنترل‌های ساده از نقطه‌ قوت‌های بازی Sky Surfing هستند

گرافیک و طراحی‌های بازی اندروید و آيفون Sky Surfing، بسیار فانتزی و رنگارنگ است و سازندگان در این بخش توانسته‌اند به خوبی ایده‌های خود را پیاده کنند. یکی دیگر از تفاوت‌های این بازی با سایر بازی‌های هم سبک خود، محل قرارگیری دوربین بازی است که شخصیت یا وسیله نقلیه بازی را از محلی در پشت و سمت راست نشان می‌دهد که این محل با توجه به گیم‌پلی بازی به خوبی انتخاب شده است. طراحی‌های شخصیت‌ها، حیوانات و وسایل نقلیه در بازی به خوبی انجام شده است و افکت‌های بازی برای بخش‌های مختلف گیم‌پلی بسیار چشم نواز و زیبا از آب در آمده‌اند. موسیقی‌های بازی هم به خوبی با ریتم‌ تند و شاد گیم‌پلی بازی هماهنگ شده است و ه لذت تجربه‌ی بازی افزوده است.

بازی Sky Surfing
بازی Sky Surfing
بازی Sky Surfing

به طور کلی بازی Sky Surfing، یکی از متفاوت‌ترین و مفرح‌ترین بازی‌های سبک رانر بی‌پایان است و با تغییرات و ایده‌های جدیدی که ارائه می‌دهد، به یکی از گزینه‌های خوب طرفداران این سبک تبدیل شده است. گرافیک فانتزی و زیبا در کنار گیم‌پلی جذاب و کنترل‌های ساده از نقطه‌های قوت این بازی هستند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sky Surfing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده