// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

تریلر جدید بازی The Last Remnant Remastered منتشر شد

استودیو اسکوئر انیکس در آستانه عرضه نسخه بازسازی شده یکی از بازی‌های نقش آفرینی خود یعنی The Last Remnant Remastered، تریلری از آن به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) تریلر جدیدی از The Last Remnant Remastered به اشتراک گذاشته است. جدیدترین ویدیو این بازی در واقع بهبود‌های گرافیکی نسخه بازسازی شده آن را نشان می‌دهد که در این میان می‌توانیم هم نگاهی به گیم پلی‌اش بیندازیم و هم به صحنه‌های سینمایی.

نسخه بازسازی شده بازی The Last Remnant با موتور Unreal Engine 4 ساخته شده است که در این راستا شاهد سرعت بیشتری در میدان نبرد هستیم که در میان دیگر تغییرات بزرگ دیده می‌شود.

از میان اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی The Last Remnant Remastered می‌توان به سیستم مبارزات منحصربه‌فرد آن اشاره کرد. کاربران در این بازی به جای اینکه چندین اعضای مختلف در گروه‌شان داشته باشند، در عوض «واحد‌های نظامی» با نام Unionها را در اختیار خود می‌گیرند. این واحد‌ها در واقع شامل یک الی پنج کاراکتر می‌شوند که برخی از آنها دارای داستان جداگانه هستند و بعضی از آنها را می‌توان صرفا برای جنگیدن استخدام کرد. همین موضوع باعث شده است که شاهد نبرد‌های بزرگ‌تر نسبت به یک بازی معمولی JRPG (نقش آفرینی ژاپنی) باشیم.

همچنین نوار «روحیه» نیز در بازی تعبیه شده است که می‌تواند روی نبرد‌های داخل بازی تاثیر به‌سزایی داشته باشد. در این میان، ارتشی که بیشترین نوار روحیه یا همان Morale را در اختیار داشته باشد می‌تواند به حریف خود آسیب چشمگیری وارد کند. از طرفی کاربران حتی می‌توانند تجهیزات هر یک از کاراکتر‌های خود را در گروه Unionها تغییر دهند که به طور کلی نتایج مختلفی را می‌تواند به همراه داشته باشد.

بازی The Last Remnant Remastered در اواخر شهریور ماه گذشته معرفی شد و در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه)‌ به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و در اختیار کاربران این کنسول قرار می‌گیرد. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر نسخه بازسازی شده این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا بازی مذکور را روی کنسول‌های نسل هفتمی تجربه کرده‌اید و برای خریداری کردن این بازی روی پلی‌استیشن 4 اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده