نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

پوسته‌ای بر اساس نقاشی طرفداری هشت ساله به بازی Fortnite اضافه شد

«سرباز جوجه‌ای» طراحی شده توسط پسری هشت ساله به دنیای بازی Fortnite راه پیدا کرد.

طرح اولیه‌ی یکی از تازه‌ترین پوسته‌هایی که به بازی Fortnite اضافه شده، توسط یک پسر بچه‌ی هشت ساله طراحی شده است. بازیکنان آمریکایی که در چند وقت گذشته به مناسبت مراسم شکرگزاری با بوقلمون زیاد سر و کار داشته‌اند، حالا باید به سراغ «جوجه» بروند. در ماه سپتامبر، بازیکن فورتنایت به نام کانر از پدرش خواست تا تصویر پوسته‌ی طراحی شده توسط وی را در صفحه‌ی Reddit بازی ثبت کند. این نقاشی که Chicken Trooper نام داشت، با وجود طراحی ساده‌اش به دل طرفداران زیادی نشست که دوست داشتند پای جوجه‌ها نیز به دنیای بازی فورتنایت باز شود.

کاربران Reddit به کانر کمک کردند تا نقاشی او به طرحی با جزئیات بیشتر تبدیل شود و نتیجه‌ی نهایی مورد استقبال شرکت اپیک گیمز قرار گرفت.

این پوسته که توسط اپیک گیمز Tender Defender نام گرفت، حالا بخشی از مجموعه‌ای با نام Fowl Play است و می‌توان آن را به قیمت ۱۵۰۰ وی-باکس خریداری کرد. از دیگر متعلقات این مجموعه می‌توان به فلایر Flappy و آیتم‌های Scrambler اشاره کرد که به ترتیب به قیمت ۸۰۰ و ۵۰۰ وی-باکس جهت تهیه در دسترس بازیکنان قرار دارند. تیم فورتنایت به مناسبت عرضه‌ی این مجموعه در صفحه‌ی توئیتر رسمی این بازی نوشت:

مجموعه‌ی Fowl Play حالا در فروشگاه آیتم‌ها در دسترس قرار دارد! 

در این پوسته شخصیت چکمه‌هایی پاشنه دار به پا دارد، شلوار قرمز پوشیده و سراسر بدنش با پر پوشانده شده. پدر کانر در پستی بر صفحه Reddit بازی نوشت:

شما روز او را ساختید. او حالا لبخندی همیشگی بر لب دارد. شما باعث شدید که من باحال‌ترین پدر دنیا باشم.

در دیگر اخبار بازی Fortnite، اخیرا حالتی با حال و هوای غرب وحشی و آیتم دینامیت برای مدتی محدود به این بازی اضافه شدند. هفته‌ی گذشته نیز سر و کله‌ی شخصیت رالف از سری انیمیشن Wreck-It Ralph در بازی پیدا شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده