// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

جایزه بهترین بازی ویدیویی مراسم 2018 BAFTA Children's Awards به بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle اهدا شد

در جریان جوایز ویژه کودکان بفتا ۲۰۱۸، از بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle به عنوان برترین بازی ویدیویی سال تقدیر شد.

موسسه آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا که به اختصار بفتا خوانده می‌شود، در طی سال‌های گذشته اقدام به برگزاری مراسم‌هایی تحت عنوان جوایز BAFTA کرده است که در قالب آن با اهدا جوایز به برترین فیلم‌ها، محتواهای تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی از این آثار حمایت می‌کند. اما در کنار این مراسم‌ها، مراسم دیگری نیز وجود دارد که از سال ۱۹۹۶ به عنوان جوایز مستقل فعالیت خود را آغاز کرده است. این مراسم BAFTA Children’s Awards (جوایز ویژه کودکان بفتا) نام دارد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، روز گذشته مراسم BAFTA Children’s Awards 2018 برگزار شد و در این رویداد جایزه بهترین بازی ویدیویی به بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle تعلق گرفت.

مراسم مذکور در حالی در راندهاوس واقع در شهر لندن، کشور انگلیس برگزار شد که علاوه بر  بخش‌هایی همچون بهترین کارگردان و بهترین نویسنده، از آثار برتر درام، برنامه‌های سرگرمی، فیلم بلند و انیمیشن تقدیر شد. در کنار موارد ذکر شده یکی از بخش‌های مهم این جوایز بخش بازی‌های ویدیویی است. در این بخش سه بازی از کمپانی سونی و یک بازی از کمپانی یوبی سافت نامزد دریافت جایزه بودند. در نهایت بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle، محصول استودیو‌های پاریس و میلان کمپانی Ubisoft توانست در رقابت با بازی‌های Everybody’s Golf ،Frantics و Knack 2 پیروز شود و جایزه برترین بازی ویدیویی جایزه ویژه کودکان بفتا ۲۰۱۸ را دریافت کند. برای مشاهده لیست کامل نامزد‌ها و برنده‌های این مراسم می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی بفتا مراجعه کنید.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در دسته آثار استراتژی قرار می‌گیرد و تا حدی به بازی XCOM: Enemy Unknown شباهت دارد. همانطور که از نام این بازی مشخص است، در این بازی دنیا‌های ماریو و Raving Rabbids که به واسطه حضور در سری بازی‌های Rayman شناخته شده‌اند، ترکیب شده‌اند. در این بازی با شخصیت‌هایی همچون ماریو، لوییجی، پرینسس پیچ، یوشی و چهار خرگوش که شبیه به آن‌ها لباس پوشیده‌اند، همراه می‌شویم و با دشمنان مختلفی مبارزه می‌کنیم. تیر ماه سال جاری بسته الحاقی این بازی با نام Donkey Kong Adventure عرضه شد. با خرید این بسته الحاقی ۱۵ دلاری که در حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد، به شخصیت دانکی کونگ و محتوا‌های متعددی دسترسی خواهید داشت.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle هم‌اکنون با قیمت ۶۰ دلار به صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) قابل تجربه است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده