نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۳۳: از بزرگ ترین دروغ های تاریخ صنعت بازی تا داستان مجموعه Darksiders

در لودینگ ۳۳ در رابطه با بزرگ‌ترین دروغ‌های صنعت بازی‌سازی حرف می‌زنیم و داستان مجموعه دارک سایدرز را با هم مرور می‌کنیم.

دروغ همیشه یکی از مواردی بوده که در صنعت بازی‌های ویدیویی خیلی زیاد به چشم می‌آمده است. بسیاری از بازی‌ها نمایش‌های اولیه فک‌براندازی داشتند که همه را به تحسین مجبور می‌کردند اما زمانی که محصول نهایی عرضه می‌شد، تفاوت از زمین تا آسمان بود. این تفاوت به حدی بود که گاهی فکر می‌کردیم که نمایش اولیه با بازی نهایی دو محصول کاملا متفاوت از دو سیاره مجزا هستند! این مساله که یکی از دغدغه‌های اصلی گیمرها در سال‌های اخیر است، دستمایه بخش تاپ فایو لودینگ این هفته شد.

در بخش دیگری از لودینگ ۳۳ و به مناسبت عرضه سومین قسمت از بازی DarkSiders که موفق شد نمره خوب ۸ را از زومجی دریافت کند، داستان این بازی را برای شما روایت کرده‌ایم تا اگر قصد تجربه قسمت سوم آن را دارید با داستان بازی بیشتر آشنا شوید. اما لودینگ این هفته مانند همیشه دارای بخش‌های ثابت خود نیز هست. از دماسنج تا تازه‌ها تا از زومجی بپرسید، همه در لودینگ سی و سوم قرار دارند. پس شما را به تماشای سی و سومین قسمت از لودینگ با یک روز تاخیر دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده