نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

بازی های آبان 1397 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در بهترین بازی های رایگان اندروید آبان ۹۷، از تجربه موبایل Assassin's Creed گفته‌ایم و بازی‌هایی مثل Sega Heroes یا Royale Rising: Battle Royale Evolved را معرفی کرده‌ایم. 

دومین ماه از پاییز ۹۷ هم چند روز پیش به پایان رسید و به رسم هر ماه، در آن هم بازی‌های موبایل با‌کیفیتی منتشر شدند که برخی از آن‌ها را می‌توان بدون پرداخت هزینه‌ای و به صورت رایگان تجربه کرد. به همین دلیل زومجی هم در این مقاله به سراغ بهترین بازی‌های اندروید و آیفون رایگان منتشر‌شده در ماه آبان رفته است. در این مطلب بازی‌هایی مثل Royale Rising: Battle Royale Evolved را معرفی خواهیم کرد که یک بازی در سبک بتل رویال ساخته کمپانی گیملافت است و نگاهی به بازی Sega Heroes خواهیم داشت که با گرد هم آوردن قهرمانانی از بازی‌های مختلف سگا، اثری جذاب و سرگرم‌کننده است. همچنین در ماه آبان نسخه نهایی بازی اندروید و آیفون Assassin's Creed Rebelion هم منتشر شد که در ادامه می‌توانید بیش‌تر با آن آشنا شوید. 

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

بهترین بازی های اندروید آبان

Assassin's Creed Rebellion

پس از عملکرد موفق جدید‌ترین نسخه از سری اسسینز کرید یعنی Odyssey، یوبی‌سافت اخیرا نسخه‌ای از این مجموعه را هم برای موبایل منتشر کرده است. این بازی که Assassin's Creed Rebellion نام دارد، البته سال گذشته در قالب نسخه دسترسی پیش از موعد منتشر شده بود اما این بار شاهد انتشار نسخه نهایی و رسمی آن به صورت رایگان برای اندروید و آیفون هستیم. Assassin's Creed Rebellion در اولین نگاه شباهت زیادی به بازی Fallout Shelter دارد و مکانیزم‌های آن در برخی قسمت‌ها کاملا الهام‌گرفته از این محصول بتسدا هستند. در این بازی شاهد حضور اسسین‌های مشهوری از جمله آگیلار، اتزیو و کاراکتر‌های دیگر هستیم که به مرور با پیشروی در بازی می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. هدف اصلی بازی ساخت پایگاهی برای اسسین‌ها است و در این راه قادر خواهید بود یک بنای اولیه ساده را به مرور با اضافه کردن اتاق‌های جدید که هرکدام به‌نوعی باعث پیشرفت پایگاه می‌شوند، بهبود ببخشید. جدا از این می‌توانید با استفاده از اسسین‌های‌تان ماموریت‌های هرچند ساده بازی را هم انجام بدهید و از طریق این کار جوایز مختلفی به‌دست بیاورید. گرافیک کارتونی و خاص بازی هم یکی دیگر از نقاط قوت آن است و اگر از طرفداران مجموعه اسسینز کرید هستید و می‌خواهید روی موبایل هم همیشه نسخه‌ای از این سری را به‌همراه داشته باشید، تجربه Assassin's Creed Rebellion را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید Assassin's Creed Rebellion

بهترین بازی های اندروید آبان

Demon Castle : Bloodstained Night

مجموعه کسلوانیا یکی از بازی‌های جریان‌ساز تاریخ است که جدا از ارائه کیفیت بالا در قالب نسخه‌های متعددش، تاثیر کلی مهمی روی دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشته و باعث شده تا به امروز بازی‌های زیادی با الهام از این مجموعه ساخته شوند. Demon Castle : Bloodstained Night یکی از همین دست بازی‌ها است که حس و حالی بسیار شبیه به نسخه‌های قدیمی‌تر مجموعه کسلوانیا مثل نسخه Symphony of the Night دارد. در این بازی قلعه شیطان مجددا احیا شده و حال وظیفه قهرمان بازی است که با استفاده از سلاح اصلی‌اش که از قضا یک شلاق است، به نبرد با ساکنین این قلعه و در راس آن‌ها شیطان اصلی برود. در مجموع با یک بازی اکشن دوبعدی کلاسیک طرف هستیم که در آن باید انواع و اقسام دشمنان را شکست بدهید و البته که این کار، اصلا و ابدا ساده نخواهد بود و بازی گیم‌پلی بسیار چالش‌برانگیزی را پیش روی شما قرار می‌دهد. گرافیک بازی با الهام از آثار قدیمی طراحی شده ولی این اصلا به معنی زشت بودن آن نیست. همچنین سازندگان انواع و اقسام باس فایت‌ها را در بازی قرار داده‌اند تا اگر برای دقیقه‌ای هم با کشتن دشمنان معمولی حس کردید که با بازی ساده‌ای طرف هستید، باس‌ها حسابی از خجالت‌تان دربیایند!

دانلود بازی اندروید Demon Castle : Bloodstained Night

بهترین بازی های اندروید آبان

Flippy Skate

هر ماه در لیست بهترین‌های رایگان، شاهد حضور یک یا چند نماینده از ساخته‌های استودیو کچاپ هستیم و نماینده این ماه آن‌ها هم Flippy Skate است. مثل همه بازی‌های کچاپ، این بار هم شاهد تجربه‌ای آرکید هستیم که علی‌رغم داشتن گیم‌پلی و ظاهری ساده، می‌تواند تجربه‌ای بسیار اعتیادآور باشد و ساعت‌های خیلی طولانی مخاطبانش را سرگرم نگه دارد. در جریان بازی شما کنترل یک تخته اسکیت را برعهده دارید که باید سعی داشته باشید با انجام دادن حرکات مختلف با آن، پرش‌های بلندتری را ثبت کنید. باز هم مثل سایر اکثر ساخته‌های کچاپ، به مرور زمان قابلیت‌های جدیدی به‌دست خواهید آورد که باعث می‌شوند بتوانید راحت‌تر رکورد‌های بهتری ثبت کنید. همین مساله و حس پیشرفتی که بازی به مخاطب ارائه می‌دهد، یکی از دلایلی است که باعث می‌شود تجربه Flippy Skate در طولانی‌مدت هم جذاب باشد. همچنین بیش از ۲۰ نوع اسکیت مختلف در بازی وجود دارند که خرید آن‌ها هم انگیزه دیگری برای بیش‌تر بازی کردن این اثر است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Flippy Skate

بهترین بازی های اندروید آبان

Dank Tanks

خب برای اینکه به لیست بازی‌هایمان تنوع بیش‌تری ببخشیم و آثاری از سبک‌های مختلف داشته باشیم، به سراغ یک اثر اکشن کژوال با محوریت نبرد تانک‌ها برویم. نام این بازی Dank Tanks است که در آن باید سوار تانک‌تان شوید و در قالب نبرد‌های سه در برابر سه که با بازیکنان واقعی برگزار می‌شوند، مهارت‌های خودتان را به رخ حریفان بکشید. نکته جالب در مورد این بازی اینکه نقشه‌ها و حالت‌های بازی آن هر ساعت تغییر می‌کنند تا تجربه بازی برای همه غیرقابل پیش‌بینی و همیشه جدید باشد. انواع و اقسام تانک‌ها در بازی قرار گرفته‌اند که هرکدام قابلیت‌های خاصی دارند و می‌توانید با توجه به سبک بازی خودتان، گزینه مناسب‌تر را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بازی گرافیک کارتونی و انیمیشن‌های بسیار با‌کیفیت آن است که سازندگان اهمیت زیادی به این موضوع داده‌اند و با اینکه با یک تجربه رقابتی و جدی طرف هستیم، ظاهر فانتزی و رنگارنگی برای بازی طراحی شده است که البته اصلا و ابدا به جدیت بازی ضربه‌ای نمی‌زند و برعکس، کاملا مناسب آن است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Dank Tanks

بازی Rocket Royale

Rocket Royale

در بهترین‌های این ماه دو بازی در سبک بتل رویال داریم که اولین آن‌ها، Rocket Royale است. با اینکه بازی هنوز نیازمند بهبود‌هایی در زمینه گیم‌پلی و کنترلر‌ها است اما اگر گوشی شما توان اجرای نسخه موبایل فورتنایت را ندارد، Rocket Royale جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود؛ چرا که سازندگان این بازی الهامات خیلی زیادی از فورتنایت گرفته‌ و اثری خلق کرده‌اند که از مکانیزم‌ها گرفته تا سبک گرافیکی شباهت زیادی به ساخته اپیک گیمز دارد. در راکت رویال مثل هر بازی بتل رویال دیگری، باید سعی کنید آخرین بازمانده در نبرد با سایر بازیکنان باشید. در این راستا تعداد زیادی اسلحه در بازی وجود دارند که می‌توانید با لوت کردن آن‌ها را به‌دست بیاورید. اما جدا از جنبه اکشن بازی، راکت رویال همچنین امکان ساخت و ساز را هم برای‌تان در نظر گرفته و می‌توانید از این طریق در حین درگیری‌ها برای خودتان سنگر بسازید. با اینکه بازی فاقد حالت اسکواد چهار‌نفره است، اما حالت دونفره در آن قرار گرفته و می‌توانید همراه با یکی از دوستان‌تان در قالب تیم دونفره برای زنده ماندن تلاش کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Rev Heads Rally

بهترین بازی های اندروید آبان

Rev Heads Rally

بازی‌های ریسینگ همیشه و روی هر پلتفرمی محبوب و پرطرفدار هستند و این قضیه در پلتفرم موبایل هم با بازی‌هایی چون سری Asphlat ثابت شده است. اما این بار نه یک بازی ریسینگ واقع‌گرایانه که اثری فانتزی و مفرح را در نظر گرفته‌ایم که Rev Heads Rally نام دارد و در عین ارائه هیجان یک بازی ماشین‌سواری، تجربه بسیار شادی هم به‌شمار می‌رود. در این بازی با شخصیت‌هایی به‌نام Red Head‌ها آشنا خواهید شد که هدف‌شان شرکت در مسابقات ریسینگ و قهرمانی در آن است. ۱۸ شخصیت مختلف در بازی قرار دارند که اولا قابل شخصی‌سازی هستند و ثانیا هرکدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و شما می‌توانید بسته به سلیقه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بازی همچنین ۲۴ سری مسابقه و ۱۸ مسیر مختلف برای مسابقه دادن دارد و مثل بازی‌های ریسینگ آرکید، می‌توانید در جریان رقابت با برداشتن آیتم‌هایی که در مسیر قرار دارند برای مدت محدود سرعت یا سایر ویژگی‌های ماشین‌تان را بهبود ببخشید. وجود ۳۰ ماشین مختلف هم ویژگی دیگر این بازی است که از قضا این ماشین‌ها هم قابلیت ارتقا دارند. در نهایت خبر خوب اینکه Rev Heads Rally را می‌توان به شکل چندنفره محلی هم بازی کرد و لذت مسابقه دادن با دوستان را چشید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Rev Heads Rally

بهترین بازی های اندروید آبان

Lovecraft Quest: Cthulhu Rising

چندی پیش بازی Call of Cthulhu منتشر شد که البته برخلاف انتظار طرفداران آثار اچ.پی.لاوکرفت، آنچنان تجربه موفقی نبود. با این حال این، تنها بازی منتشر‌شده با محوریت آثار این نویسنده بزرگ نیست و روی پلتفرم موبایل هم شاهد بازی جدیدی به نام Lovecraft Quest: Cthulhu Rising هستیم که از قضا بازی ارزشمندی هم به‌شمار می‌رود. این بازی که ظاهر آن از همان ابتدا شما را به یاد کتاب‌های کمیک می‌اندازد، درگیر ماجرا‌هایی از جنس نوشته‌های لاوکرفت خواهید شد و در قالب یک بازی ماجراجویی، باید از دنیای پر رمز و راز بازی سر در بیاورید. در این بازی از یک طرف داستان را در قالب کمیک خواهید خواند و از طرف دیگر برای پیشروی، باید مینی گیم‌های مختلف تعبیه‌شده در بازی را انجام بدهید. جالب است بدانید که بازی چندین پایان مختلف دارد و به همین دلیل برای پی بردن به آن‌ها، باید چند بار بازی را به‌پایان برسانید و با تصمیم‌گیری‌های متفاوت، پایانی جدید را رقم بزنید. 

دانلود بازی اندروید Lovecraft Quest: Cthulhu Rising

بهترین بازی های اندروید آبان

SEGA Heroes

ماه گذشته هم سگا نماینده‌ای در بین بهترین‌های ماه داشت که البته اثری از مجموعه بازی‌های سگا فورور این شرکت بود. اما این ماه، شاهد یک بازی جدید و کاملا اوریجینال از جانب این شرکت برای این پلتفرم هستیم که SEGA Heroes نام دارد و یک گردهمایی برای قهرمان‌های مختلف و دوست‌داشتنی مجموعه بازی‌های سگا به‌حساب می‌آید. داستان SEGA Heroes از این قرار است که شخصیت شیطانی دریماگن قصد دارد تا دنیای سگا را به تصرف خودش در بیاورد و البته در این راه دکتر اگمن مشهور سری سونیک هم به او کمک کرده است. این کار باعث شده تا شخصیت‌های مختلف دنیای سگا از سونیک گرفته تا قهرمانان بازی‌هایی مثل Golden Axe یا Streets of Rage دچار مشکل شوند و حال شما باید به آن‌ها کمک کنید تا راهی برای فرار از دست دریماگن و نجات دنیای‌شان پیدا کنند. گیم‌پلی بازی برمبنای کنار هم قرار دادن الماس‌های یک‌رنگ طراحی شده و از این طریق می‌توانید دشمنان‌تان را شکست دهید. همچنین امکان ارتقای شخصیت‌ها هم در بازی وجود دارد و سازندگان برای هرچه جذاب‌تر کردن بازی، نبرد‌های بازیکن در برابر بازیکن را هم در قالب بخش Arena در بازی قرار داده‌اند. اگر دل‌تان برای شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی‌های سگا تنگ شده یا به دنبال یک بازی اعتیاد‌آور هستید، SEGA Heroes را اصلا از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون SEGA Heroes

بهترین بازی های اندروید آبان

Truck Simulation 19

علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز قطعا سری Truk Simulator را روی پی‌سی تجربه کرده‌اند و با آن آشنا هستند. حال شرکت استراگون سعی کرده تا در قالب بازی Truck Simulation 19 تجربه‌ای نسبتا مشابه را برای پلتفرم موبایل رقم بزند که البته محدودیت‌های زیادی در مقایسه با بازی مذکور دارد اما در کل بازی جذابی برای عاشقان کامیون و رانندگی با آن خواهد بود. در این بازی موبایل شما قادر خواهید بود سوار کامیون‌تان شوید و با ورود به نقشه وسیع آمریکا که در بازی شبیه‌سازی شده، انواع و اقسام بار را به مقصد برسانید. اما خب بازی با وجود بهره بردن از اسم «شبیه‌ساز» در عنوانش، خیلی تجربه شبیه‌سازی به‌حساب نمی‌آید و قابلیت‌هایی مثل تعویض دستی دنده یا موارد مشابه را در بازی شاهد نیستیم و صرفا باید با استفاده از کنترل‌های ساده، کامیون‌تان را هدایت کنید. اما خب ویژگی‌های مثبتی چون نقشه بزرگ، گرافیک مناسب و البته محدود نبودن بازی صرفا به رانندگی و شامل شدن مواردی مثل امکان استخدام راننده‌ها برای بهتر شدن هرچه بیش‌تر شرکت حمل بار، تجربه آن را جذاب و ارزشمند می‌کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Truck Simulation 19

بهترین بازی های اندروید آبان

My Talking Tom 2

در اوایل رایج شدن گوشی‌های هوشمند، بازی My Talking Tom پای ثابت اکثر گوشی‌ها بود و خیلی‌ها از تعاملاتی که می‌توانستند با این گربه بامزه داشته باشند لذت می‌بردند. همین مساله باعث شد تا به مرور بازی‌های مشابه زیادی اما با شخصیت‌های مختلف از یک سگ گرفته تا گربه‌ای دیگر به نام جینجر توسط سازنده این بازی منتشر شوند که با وجود از دست دادن محبوبیت اولیه، حداقل هنوز هم برای کاربران کم سن و سال تجربه مفرحی بودند. حال نسخه جدیدی از این مجموعه بازی‌ها با نام My Talking Tom 2 منتشر شده است. در این بازی تام را که در ابتدای بازی یک گربه کم سن و سال است کنترل خواهید کرد و باید مثل یک حیوان خانگی از وی نگهداری کنید. در مقایسه با نسخه‌های دیگر قابلیت‌های جدیدی در بازی قرار گرفته‌اند و می‌توانید حتی تام را سوار هواپیمای شخصی کنید و با رفتن به نقاط و جهان‌های جدید، آیتم‌های مختلفی مثل لباس برای وی پیدا کنید! همان‌طور که اشاره کردیم این بازی بیش‌تر برای کاربرانی با سن و سال کم مناسب است و می‌توانید از آن برای سرگرم کردن کودکان استفاده کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون My Talking Tom 2

بهترین بازی های اندروید آبان

Royale Rising: Battle Royale Evolved

در معرفی بازی راکت رویال اشاره کردیم که این ماه دو بازی بتل رویال خواهیم داشت و دومین بازی، Royale Rising: Battle Royale Evolved است که از قضا نام بزرگِ گیلافت به عنوان سازنده در پشت آن دیده می‌شود و همین هم کافی است تا برای تجربه این بازی هیجان‌زده شویم. البته باید در نظر داشت که Royale Rising: Battle Royale Evolved هنوز در حالت دسترسی پیش از موعد منتشر شده است و سازندگان به مرور زمان قصد دارند با استفاده از بازخورد کاربران، آن را بهتر و بهتر کنند. با اینکه ساخته گیملافت هم یک تجربه بتل رویال مثل سایر بازی‌های این سبک است و در آن باید سعی کنید به عنوان آخرین بازمانده زنده بمانید، اما بازی ویژگی‌های جدید مختلفی هم دارد که آن را از سایر آثار بتل رویال متمایز می‌کنند. وقایع بازی در میدانی به نام Cradle جریان دارند که در آن اندروید‌ها برای سرگرم کردن انسان‌ها، وارد نبرد با یکدیگر می‌شوند. تفاوت اصلی این بازی با سایر آثار هم‌سبک، این است که در آن پس از مرگ از بازی خارج نمی‌شوید و این بار، در قالب یک روح به میدان نبرد برمی‌گردید. روح‌ها تاثیر زیادی در بازی دارند و می‌توانند به صورت غیر مستقیم به دوستان‌شان کمک کنند و دشمنان را آزار دهند. برای مثال روح‌ها می‌توانند برای نیرو‌های خودی جعبه احیای سلامتی پرتاب کنند یا حتی برای آن‌ها سنگر بسازند و در طرف مقابل با ساخت موانعی در سر مسیر دید دشمنان، کار آن‌ها را مختل کنند. ویژگی‌های جدید Royale Rising: Battle Royale Evolved را به یک تجربه بتل رویال متفاوت تبدیل کرده‌اند و اگر از طرفداران این سبک هستید، احتمالا از بازی کردن این اثر لذت خواهید برد. 

دانلود بازی اندروید Royale Rising: Battle Royale Evolved

بهترین بازی های اندروید آبان

Power Rangers: All Stars

هم کمپانی نکسون و هم مجموعه پاور رنجرز نام‌های شناخته‌شده‌ای هستند و حال ترکیب این دو نام مشهور، منجر به یک بازی موبایل با نام Power Rangers: All Stars شده است که می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود و تجربه کنید. سازندگان در این بازی تعداد زیادی از پاور رنجر‌ها قرار داده‌اند که گیمر بسته به علاقه می‌توانید آن‌ها را انتخاب کند. هریک از این قهرمانان توانایی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و از سلاح‌های خاصی استفاده می‌کنند. در بازی می‌توانید با سایر بازیکنان و رنجر‌های کنترل‌شده توسط آن‌ها یک گروه تشکیل بدهید و باهم نبرد‌های هیجان‌انگیز بازی با دشمنان متنوع را تجربه کنید. همچنین بازی دارای یک بخش PvP است که در آن پنج بازیکن می‌توانند با پنج بازیکن دیگر وارد نبردی نفس‌گیر شوند و برای پیروزی و در نتیجه کسب جوایز ارزشمند تلاش کنند. وجود تعداد زیادی از پاور رنجر‌ها، گیم‌پلی جذاب با المان‌های نقش آفرینی و امکان داشتن تعامل با سایر بازیکنان ویژگی‌هایی هستند که Power Rangers: All Stars را به اثری جالب برای طرفداران این مجموعه تبدیل می‌کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Power Rangers: All Stars

بهترین بازی های اندروید آبان

Knights & Dungeons: Epic Action RPG

در ماهی که گذشت شاهد انتشار یک بازی موبایل با‌کیفیت هم از جانب کمپانی پارادوکس اینتراکتیو مشهور بودیم. این بازی که Knights & Dungeons: Epic Action RPG نام دارد، همانطور که از عنوان آن هم می‌توان حدس زد یک تجربه اکشن و نقش آفرینی است که در آن با ورود به سیا‌هچال‌های مختلف، باید به نبرد با دشمنانی قدرتمند بروید. در ابتدای بازی این امکان را خواهید داشت تا قهرمان دلخواه‌تان را بسازید و شخصی‌سازی کنید و سپس در جریان پیشرفت در بازی، قابلیت‌های مختلف وی را ارتقا بدهید. نکته جالب در مورد Knights & Dungeons: Epic Action RPG این است که سازندگان اثری طراحی کرده‌اند که می‌توان تنها با استفاده از یک دست هم آن را کنترل کرد و این باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان و مکانی بازی را تجربه کرد. سیاهچال‌های این بازی طراحی تصادفی دارند و به همین دلیل هرگز در آن‌ها شاهد ساختاری تکراری و یکنواخت نخواهید بود. در هر سیاهچال جدا از دشمنان عادی، باس‌ فایت‌ها هم انتظار شما را می‌کشند که باید سعی کنید با از بین بردن تمام آن‌ها، بتوانید جوایز ارزشمندی را که انتظارتان را می‌کشند به‌دست بیاورید. علاوه بر این بازی امکان پیوستن به گیلد‌ها را هم فراهم کرده است که از این طریق، می‌توانید با دیگر بازیکنان تیم تشکیل بدهید و باهم به نبرد باس‌های بازی بروید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Knights & Dungeons: Epic Action RPG

بهترین بازی های اندروید آبان

Mad Rocket: Fog of War - New Boom Strategy!

نوبتی هم که باشد، نوبت یک بازی استراتژیک است. درست است که این روز‌ها تب و تاب بازی‌هایی مثل کلش آف کلنز تا حدودی نسبت به روز‌های اولیه انتشار این بازی فروکش کرده اما هنوز هم بازی‌های مشابه این اثر می‌توانند جذاب و سرگرم‌کننده باشند. Mad Rocket: Fog of War - New Boom Strategy! یکی از همین دست بازی‌ها است که در آن، باید پایگاه خودتان را بسازید و با حمله به پایگاه دشمنان، دارایی آن‌ها را غارت کنید تا بتوانید به مرور زمان پایگاه، نیرو‌ها و تجهیزات‌تان را بهتر و بهتر کنید. در طول بازی انواع و اقسام تجهیزات و نیرو‌ها قابل ساخت هستند که از جمله آن‌ها، می‌توان به نیرو‌های زمینی، هوایی یا حتی انواع موشک اشاره کرد. بازی روش‌های مختلفی برای ساخت پایگاه پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و همین هم عاملی است که باعث می‌شود مجبور شوید برای پیروزی در هر نبرد، استراتژی خاص و منحصر‌به‌فردی داشته باشید و از طرف دیگر هم پایگاه‌تان را به شکلی بسازید که تصرف آن برای دشمنان سخت باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Mad Rocket: Fog of War - New Boom Strategy!

بهترین بازی های اندروید آبان

Spiral Rush: a Snake Game

اما برای آخرین بازی این ماه، یک اثر بسیار ساده و در عین حال اعتیادآور را در نظر گرفته‌ایم. به احتمال زیاد خیلی از شما با بازی Snake آشنا هستید؛ بازی که در آن ابتدا کنترل یک مار کوچک را برعهده می‌گرفتیم و به مرور با خوردن نقاط موجود در محیط، این مار هم بزرگ و بزرگ‌تر می‌شد و هدف بازی ثبت رکورد بهتر بود. حال Spiral Rush: a Snake Game تجربه‌ای است که در عین داشتن شباهت به این بازی، تغییراتی هم در مکانیزم‌های آن داده و به اثری سرگرم‌کننده تبدیل شده است. در این بازی ابتدا کنترل یک توپ را برعهده خواهید داشت و فقط قادر خواهید بود به سمت چپ بچرخید؛ هدف شما در هر مرحله رساندن این توپ به سوراخ سبزرنگ است و در این مسیر هرچه حرکتی طولانی‌تر داشته باشید، درست مثل بازی Snake مسیر پشت سر توپ‌تان هم طولانی‌تر خواهد شد و در نتیجه کار سخت‌تری خواهید داشت و امکان برخورد به این مسیر و شکست خوردن‌تان افزایش پیدا می‌کند. البته جدا از مسیری که خودتان ساخته‌اید، موانع دیگری هم در مسیر وجود دارند که کار را برایتان سخت می‌کنند. Spiral Rush: a Snake Game از آن دست بازی‌هایی است که مراحل اولیه آن ساده هستند اما به مرور زمان بازی به تجربه‌ای سخت‌تر تبدیل می‌شود و حسابی مخاطب را به چالش می‌کشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Spiral Rush: a Snake Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده