// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل King of Hunters؛ پادشاه شکارچیان

بازی موبایل King Of Hunters یک بتل‌رویال جذاب دیگر است که این‌بار باید با شمشیر و نیزه به جان دیگران بی‌افتید و نبرد سختی را تجربه کنید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل King Of Hunters شما را به‌دنیای وسیعی می‌برد و یک تجربه بتل رویال بی‌نظیر برای‌تان فراهم می‌کند. استودیو NetEase Games جهان وسیعی را برای این بازی اندروید در نظر گرفته است و می‌توانید با نیزه و شمشیر و چاقو به جان دیگر بازیکنان بی‌افتید. سبک بتل رویال در ماه‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده است و King Of Hunters این‌بار شما را به زمان‌های قدیم می‌برد و حال و هوای خشن‌تری از نبرد‌های بتل رویال را ارائه می‌کند.

اگر از عاشقان سبک بتل رویال باشید، یقینا با بازی‌هایی که در طی چند ماه اخیر منتشر شده است آشنایی دارید. همه آن‌ها ویژگی خاصی را ارائه کرده‌اند و آثاری همچون پابجی و فورتنایت عملکرد بهتری داشته‌اند. حال می‌توانید بازی King Of Hunters را از یک استودیو محبوب تجربه کنید و این‌بار به‌جای تیر و تفنگ و سوارشدن به ماشین، باید با شمشیر و نیزه به شکار بپردازید و در محیط بزرگ بازی اسب‌سواری کنید. یقینا بهترین ویژگی بازی جهان‌باز بودن آن است و با گشت و گذار در مکان‌های زیبا، می‌توانید حسابی سرگرم شوید. امکان تعامل با همه عناصر محیط فراهم شده است و می‌توانید در مبارزات و مخفی‌کاری‌ها بهترین عملکرد را داشته باشید. این تعامل می‌تواند کیفیت بازی را بالا ببرد و امکان هرگونه طرح و برنامه‌ای را به بازیکنان بدهد. شما می‌توانید بپرید و روی دیوارها حرکت کنید یا اینکه از بین ساختمان‌های مختلف برای پوشش و حرکات مخفیانه خود استفاده کنید. می‌توانید از محیط برای تنظیم تله‌ها استفاده کنید و از آن‌ها برای شکار دیگر بازیکنان حاضر در محیط استفاده کنید. کمین‌گذاری در جهان وسیع بازی اهمیت بسیار بالایی دارد و باتوجه به تعاملی‌بودن محیط هم، می‌توانید کارهای زیادی را برنامه‌ریزی کنید و جز نفرات برتر بازی باشید. یکی دیگر از نکات خوب بازی در کنترل‌های روان و پرتعداد آن است. نقشه بازی هر زمان که بخواهید در اختیارتان است و می‌توانید روی آن زوم کنید. این سیستم کنترل بازی تفاوت چندانی با دیگر آثار بتل رویال که روی پلتفرم موبایل عرضه شده‌اند ندارد و عملکرد مشابهی دارد.

King Of Hunters

جنگ‌ها در بازی King Of Hunters شدت بسیار بیش‌تری دارند و باتوجه به اینکه از سلاح‌های سرد استفاده می‌کنید، نبردها نزدیک‌تر و تن به تن هستند؛ بنابراین خشونت بین بازیکنان بالا می‌رود و همواره باید برای کشتن نفرات دیگر به خون و خونریزی متوسل شوید. محیط بازی بسیار پیچیده است و ابتدا باید چند دور آن را تجربه کنید تا در دفعات بعدی بتوانید طرح‌ها و استراتژی حملات خود را پایه‌ریزی کنید. باید در بازی شکار کنید تا مورد شکار واقع نشوید. همه بازیکنان حرفه‌ای هستند و هرچه منتظر شما هستند تا در دام تله‌های‌ آن‌ها بیفتید. گوشه گوشه محیط بازی ممکن است که یک شکارچی کمین کرده باشد و از غقلت شما استفاده کنید. مکانیسم جذاب بازی از بازیکنان طلب می‌کند که باهوش باشند و صرفا به حرکات و ضربات ساده در محیط بازی مشغول نشوند. حتما باید طرح و برنامه خاصی داشته باشید تا جز بهترین شکارچیان لقب بگیرید.

دنیای بازی King Of Hunters جهان‌باز است و امکان تعامل با اکثر عناصر داخل آن را خواهید داشت.

هر سلاح در بازی King Of Hunters قابلیت خاص خودش را دارد و مکانیسم حمله‌های شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. می‌توانید سلاح‌های مختلف را باهم ترکیب کنید و قتل‌های هوشمندانه‌ای انجام دهید. هر کدام از قابلیت‌های سلاح‌ها قابل ارتقا است و می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از آن‌ها را به عنوان سلاح اصلی به کار گیرید. سیستم عمومی همه بازی‌های بتل رویال در این اثر هم دیده می‌شود و در ابتدا از آسمان وارد محیط بازی می‌شوید و به‌دنبال سلاح‌ها و پوشش موردعلاقه خود می‌روید. در ابتدا سوار بر اژدها هستید و در هرجایی که می‌خواهید می‌توانید مستقر شوید. اسب‌سواری حس و حال جذابی در بازی دارد و می‌توانید به‌سرعت در مکان‌های مختلف جا به جا شوید. می‌توانید حتی حملات خود را از آسمان انجام دهید و از روی سازه‌های مختلف بر روی رقبای خود بپرید و با چاقو کارشان را تمام کنید.

King Of Hunters

سلاح‌های سرد نبردها را بسیار هیجان‌انگیزتر و خشن‌تر کرده‌اند

بررسی زمان و مکان درست حمله‌ها در بازی بتل رویال King Of Hunters اهمیت بسیار بالایی دارد. در سایه‌ها به‌دنبال افراد دیگر باشید و سعی کنید که غافلگیر نشوید. دیگر خبری از صدای شلیک گلوله‌ها برای حدس جایگاه بازیکنان نیست و مخفی‌کاری نمود بیش‌تری در بازی پیدا کرده است. بهتر است که رقیبان خود را در محیط‌های بسته گیر بیاندازید و اجازه عکس‌العمل به‌ آن‌ها ندهید. دلیل این روند کاملا مشخص است و تا زمانی که سلاح‌های دوربرد مثل تفنگ در اختیار ندارید، هیچ‌گاه نباید اجازه فرار به دشمنان خود بدهید. باید مثل نینجاها عمل کنید و سرعت را به‌کار خود اضافه کنید. با توجه به تنوع بالای سلاح‌ها، می‌توانید هم به‌عنوان یک قاتل تند و تیز عمل کنید و هم قدرت را به سرعت ترجیح دهید.

بازی King Of Hunters المان‌های سرگرم‌کننده‌ای برای بازیکنان دارد و به‌سبب جهان بزرگ و سلاح‌های منحصربفردش، می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. جنگ‌ها هیجان و شدت بالایی دارند و باید از طرح و استراتژی خاصی برای شکار دیگر بازیکنان بهره گیرید. اگر باهوش نباشید شکارچیان زیادی وجود دارند که به شما امان نخواهند داد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید King Of Hunters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده