نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶

لباس کلاسیک M. Bison فردا به Street Fighter V می‌آید

ظاهر کلاسیک شخصیت M. Bison مربوط به بازی Street Fighter II از طریق Fighting Chance قابل دسترسی می‌شود.  

کمپانی کپکام فردا، ۲۷ نوامبر (۶ آذر) لباس کلاسیک شخصیت M. Bison را که پیش‌تر در بازی Street Fighter II دیده بودیم به‌عنوان پاداش سیستم Fighting Chance به بازیکنان Street Fighter V ارائه خواهد کرد. 

لباس کلاسیک M. Bison شامل کتی بلندتر با سکگ کمربند روشن است و رنگ قرمز لباس کمتر از نسخه‌ی اصلی است و رنگِ آبی هم نقشی فرعی در یقه‌ی این لباس خواهد داشت. بیشتر کاستوم‌های M. Bison کمابیش چنین طرحی دارند اما رنگ‌شان تیره‌تر است. 

گفتنی است که برای به‌دست آوردن لباس کلاسیک M. Bison باید دست به دامن سیستم لوت باکس Street Fighter V: Fighting Chance بشوید. با پرداخت مبلغی معادل ۵۰۰ پول مبارزه (ارز درون بازی که از طریق بردن نبردها، تکمیل کردن اهداف روزانه و لِوِلینگ کاراکترها به‌دست می‌آید) می‌توانید یک Fantasy Fortune Reading به‌دست آورید که به‌طور تصادفی آیتم‌هایی از قبیل لباس‌ها، کارهای هنری و رنگ‌ها را به‌عنوان جایزه به بازیکنان می‌دهد. 

قابل ذکر است که کپکام پیش از این هم کاستوم‌های کلاسیک دیگری را از طریق سیستم Fighting Chance منتشر کرده بود؛ لباس کلاسیک Sagat از نسخه‌ای اورجینال Street Fighter و Vega از Street Fighter II: The World Warriors. لباس کلاسیک M. Bison از بازی Street Fighter II هم به‌زودی به این لیست اضافه می‌شود.

اکانت توییتر Street Fighter هم این‌گونه خبر را به اطلاع رساند:

هر کس با من در بیفتد نابود می‌شود!

کاستوم کلاسیک M. Basin را ۲۷ نوامبر توسط Fighting Chance مال خود کنید. 

-- Street Fighter


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده