// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

بسته الحاقی رایگان بازی SNK 40th Anniversary Collection معرفی شد

کمپانی SNK با انتشار دو تریلر از بسته الحاقی رایگان بازی SNK 40th Anniversary Collection رونمایی کرده است که در قالب آن تعداد ۱۱ بازی به مجموعه مذکور اضافه می‌شود.

در ماه فروردین سال جاری کمپانی SNK که به واسطه مجموعه‌هایی همچون Metal Slug ،Samurai Shodown و The King of Fighters در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی شناخته شده است، به مناسبت سالگرد ۴۰ سالگی، اقدام به عرضه مجموعه‌ای از برترین آثار و محصولات خود در قالب مجموعه بازی SNK 40th Anniversary Collection کرد. مدتی پیش این بازی روی کنسول جدید کمپانی Nintendo (نینتندو) یعنی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بسته الحاقی رایگان بازی مذکور از سوی کمپانی SNK معرفی شده است که شامل ۱۱ بازی جدید است.

۱۱ بازی که در قالب بسته الحاقی رایگان در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) به بازی SNK 40th Anniversary Collection اضافه می‌شوند، عبارتند از Munch Mobile ،Fantasy ،Sasuke vs. Commander ،Chopper I ،Time Soldiers ،Beast Busters ،Bermuda Triangle ،Ozma Wars ،Paddle Mania ،Search and Rescue و World Wars. در این بین اولین بازی کمپانی SNK یعنی بازی‌ Ozma Wars در کنار بازی‌های Beast Busters و Time Soldiers توجهات را به خود جلب می‌کنند. تریلرهای معرفی بازی‌های موجود در بسته الحاقی رایگان بازی SNK 40th Anniversary Collection را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

از ویژگی‌های بازی SNK 40th Anniversary Collection که هم‌اکنون دارای بیش از ۲۰ بازی مشهور و محبوب کمپانی SNK است، می‌توان به مواردی همچون قابلیت ذخیره و بازگشت به عقب و امکان اجرای بازی‌ها با رزولوشن 1080p اشاره کرد. هم‌اکنون نسخه محدود این بازی با ویژگی‌هایی همچون کتاب هنری و مجموعه موسیقی با قیمت ۶۵ دلار به فروش می‌رسد. همچنین نسخه استاندارد بازی مذکور با قیمت ۴۰ دلار از فروشگاه‌های آمازون و گیم استاپ قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده