// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

شایعه: Batman: Arkham Collection فردا منتشر می‌شود

وب‌سایت TrueAchievements گزارشی منتشر کرده است که براساس اطلاعات درج شده در آن، بازی Batman: Arkham Collection فردا عرضه می‌شود.

سری Batman: Arkham، محصول مشترک استودیو Rocksteady و کمپانی Warner Bros که بالغ بر چهار بازی اصلی است، در سال ۲۰۰۹ و با عرضه بازی Batman: Arkham Asylum آغاز شد و آخرین نسخه آن یعنی بازی Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این مجموعه به واسطه ویژگی‌هایی همچون داستان جالب‌توجه و درگیر‌کننده، حضور صدا‌پیشگانی همچون کوین کانروی و مارک همیل، سیستم مبارزه و گجت‌های متنوع، مورد تحسین و استقبال قرار گرفته است. تا‌کنون بازی‌های سری مذکور در قالب مجموعه‌های مختلفی روی پلتفرم‌های متعدد عرضه شده‌اند. حال به نظر می‌رسد که تعداد این مجموعه‌ها افزایش خواهد یافت، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فردا بازی Batman: Arkham Collection منتشر می‌شود.

این شایعه از سوی وب‌سایت TrueAchievements و به دلیل لیست شدن بازی مذکور برای کنسول Xbox One (ایکس باکس وان) منتشر شده است. طبق اعلام این سایت بازی Batman: Arkham Collection شامل نسخه ریمستر شده بازی‌های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City و احتمالا نسخه به‌روز شده بازی Batman: Arkham Knight به همراه تمامی بسته‌های الحاقی خواهد بود.

در سال ۲۰۱۳ مجموعه‌ای با نام مشابه در بازار اروپا برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. با خرید این مجموعه کد دانلود بازی‌های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City به همراه نسخه فیزیکی بازی Batman: Arkham Origins در اختیار بازیکنان قرار می‌گرفت. وجه تمایز این مجموعه با بازی Batman: Arkham Collection جا‌به‌جا شدن بازی Batman: Arkham Origins با بازی Batman: Arkham Knight است. در گزارش وب‌سایت TrueAchievements، این کالکشن به این صورت شرح داده شده است:

بازی Batman: Arkham Collection نسخه نهایی و کامل سه‌گانه Batman: Arkham محصول استودیو راک استدی را به همراه تمامی بسته‌های الحاقی در قالب یک مجموعه ارائه می‌دهد. دو بازی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City را که جزو برترین بازی‌های نسل قبل هستند، به صورت ریمستر شده و با جلوه‌های بصری آپدیت شده تجربه کنید. تجربه خود را با آخرین بازی مجموعه Batman: Arkham یعنی بازی Batman: Arkham Knight کامل کنید. به بتمن تبدیل شوید و با استفاده از طیف گسترده‌ای از گجت‌ها و توانایی‌ها با خطرناک‌ترین تبه‌کاران شهر گاتهام مبارزه کنید و در نهایت با تهدید بزرگی که این شهر را تهدید می‌کند، رو‌به‌رو شوید. شهری که بتمن برای حفاظت از آن سوگند یاد کرده است.

وب‌سایت TrueAchievements در پایان به این نکته اشاره کرده است که بازی Batman: Arkham Collection در جمع بازی‌های Xbox One X Enhanced قرار خواهد داشت و این بدان معنا است که هر سه بازی Batman: Arkham Asylum ،Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight با رزولوشن 4K و با پشتیبانی از فناوری HDR قابل تجربه خواهند بود.

در حالی که طبق گزارش وب‌سایت TrueAchievements، بازی Batman: Arkham Collection فردا عرضه خواهد شد، تا زمان نگارش این مطلب کمپانی برادران وارنر و استودیو راک استدی به صورت رسمی این بازی و پلتفرم‌های مقصد آن را معرفی نکرده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده