نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

مراکز خرید آنتالیا

شهر ساحلی آنتالیا واقع در کشور ترکیه، به دلیل سواحل زیبا و مراکز خرید بزرگش یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی دنیا به حساب می‌آید.

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و پرطرفدار کشور ترکیه است که به‌واسطه سواحل زیبا و دل‌‌انگیز، آب و هوای مدیترانه‌ای، تفریحات آبی متعدد و غذاهای فوق‌‌العاده لذیذ، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر جهان به‌خصوص ایران است. با وجود این که هر زمانی برای سفر به آنتالیا خوشایند و دلچسب است، اما بهترین فصل سال از نظر پايين بودن ميزان گرما و بارش باران، از اواسط فروردین ماه تا اوایل آبان است ولی در فصل تابستان دمای هوا کمی بالا ولی قابل تحمل است.

دمای هوا در فصول گفته شده ۲۸ درجه سانتیگراد و دمای آب ۲۷ درجه سانتیگراد است و هوا کم‌ترین رطوبت را دارد پس با این مقدار درجه، گردشگران با خیال راحت می توانند به انجام تفریحات آبی از جمله غواصی، شنا کردن و ... بپردازند و همچنین یکی از دلایلی که آنتالیا در صدر فهرست انتخابی گردشگران جهان قرار داده شده است، مراکز خرید این شهر است و اطلاع از مراکز خرید آنتالیا یکی از گزینه های مهم و ضروری افراد در سفر به تور ترکیه است.

اگر شهر آنتالیا را برای خرید کردن انتخاب کرده‌اید گزینه‌های زیادی پیش روی شماست؛ از دست‌فروشان خیابانی با انواع جنس‌ها با مارک‌های مختلف گرفته تا فروشگاه‌های لوکس و برند. در این شهر علاوه بر مراکز خرید مدرن، مراکز خرید ارزان هم به‌چشم می‌خورد فقط کافیست قبل از سفر این مراکز خرید را بشناسید. در مراکز خرید ارزان آنتالیا همه نوع اجناسی بچشم میخورد فقط فرق آنها با فروشگاه‌های لوکس، از نظر امکانات و خدمات آنها است.

مراکز خرید آنتالیا همانند استانبول در مناطق مختلف اعم از منطقه بلک، لارا، کمر و سیده پراکنده شده‌اند و افراد می‌توانند با گشت و گذار در این مراکز، بهترین سوغاتی را با قیمت مناسب خریداری کنند و همچنین نیز این مراکز خرید، دارای انواع رستوران و کافه‌ها هستند که افراد بعد از خرید کردن، می‌‌توانند روی آنها برای رفع خستگی حساب کنند. در قسمت زیر به چند مورد از مراکز خرید آنتالیا اشاره کرده‌ایم و یا جهت اطلاع بیشتر از این مراکزخرید، از راهنمای تور آنتالیا کمک بگیرید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس (Migros) یکی از برترین مراکز خرید آنتالیا است که در ۶ ژوئن سال ۲۰۰۱ در ۱۰ کیلومتری غرب آنتالیا افتتاح شد. این مرکز دارای ۳۰ فروشگاه، ۸ سالن مجهز به سینما، رستوران، زمین بازی مخصوص کودکان و... است. این مجموعه به مرکز شهر نزدیک است و به همین دلیل گردشگران تور آنتالیا به راحتی می‌‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این مکان انواع کالاهای برندهای معتبر که در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، لوازم تحریر و… فعالیت می‌ کنند به فروش می‌رسد.

رپورتاژ آگهی

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا که در منطقه لارا واقع شده و می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید، مرکز خرید تراسیتی (Terra City) است. این مرکز خرید در اول ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و با گنجایش ۱۵۰ مغازه و ۳۰ رستوران، به یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه تبدیل شده است. تراسیتی در ۴ طبقه ساخته شده است که هرکدام از این طبقات به فروش وسایل خاصی اختصاص یافته است و طبقه چهارم آن فودکورت، سینما و فروشگاه مخصوص بچه ها تعبیه شده است و ضمنا این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۲۲:۰۰ شب باز است.

رپورتاژ آگهی

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از مراکز خرید بزرگ و مجهز است که در بین آنها مرکز خرید اوزدیلک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مرکز خرید وسیع به‌عنوان یک مرکز تجاری و تفریحی در ماه اوت سال ۲۰۰۹  افتتاح شد و دارای ۱۰۰  فروشگاه، ۲۰ رستوران، هایپر مارکت، فروشگاه فن آوری ها، کافه ها، بولینگ، ۷ سالن سینما، زمین بازی کودکان و پارکینگ سرپوشیده برای ۱۱۰۰ خودرو و پارکینگ رو باز با فضایی برای ۳۰۰ خودرو است. در این مرکز خرید تعداد زیادی بوتیک پوشاک و کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، لوازم منزل و… به‌چشم می‌خورد.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

یکی از زیباترین و و معروف‌ترین مناطق آنتالیا که طرفداران زیادی دارد، لارا نام دارد. در این منطقه به تازگی مراکز خرید بی شماری ساخته شده است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مرکز خرید شی مال اشاره کرد. مرکز خرید شی مال در سال ۲۰۰۸ با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع در منطقه لارا افتتاح شد و متشکل از ۷۰ فروشگاه، سینمای عمومی، فروشگاه های کیف، کفش و لباس، لوازم آرایشی و همچنین انواع فود کورت های زیبا است.

همانطور که می‌دانید شهر آنتالیا همانند دیگر شهرهای ترکیه دارای مراکز خرید بسیار بیشتری است، اما در این مقاله تلاش شد تا مهم‌ترین مراکز خرید که ارزش دیدن دارند، مورد بررسی قرار گیرد برای آگاهی از دیگر مراکز خرید آنتالیا با ما همراه باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده