نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

Red Dead Online احتمالا برای برخی افراد در دسترس قرار گرفته است

با توجه به لیست اچیومنت‌های بازی Red Dead Redemption 2، احتمالا برخی گیمر‌ها امکان تجربه بخش آنلاین این بازی را پیدا کرده‌اند. 

راک‌استار گیمز از مدت‌ها پیش وجود یک بخش چندنفره را برای بازی Red Dead Redemption 2 تایید کرده که با نام Red Dead Online شناخته می‌شود. چندی پیش همچنین اعلام شد که این بخش احتمالا تا پایان نوامبر به صورت نسخه بتا در اختیار خریداران بازی قرار می‌گیرد و از آن‌جایی که چهار روز بیش‌تر تا پایان نوامبر باقی نمانده، احتمالا به‌زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، سایت Ultragamerz اعلام کرده که احتمالا بخش آنلاین بازی در اختیار برخی از کاربران آن قرار گرفته است. 

به طور دقیق‌تر، این سایت لیست اچیومنت‌های بازی را بررسی و مشاهده کرده که برخی کاربران موفق شده‌اند اچیومنت Breakout را که مربوط به بخش آنلاین بازی است، دریافت کنند. در ادامه سایت‌های دیگر با بررسی سایر اچیومنت‌های بخش آنلاین بازی به این نتیجه رسیده‌اند که برخی افراد در حال تجربه این بخش هستند. البته با توجه به آمار ارائه‌شده در صفحه اچیومنت‌های بازی، به‌نظر می‌رسد که تنها ۰.۰۱ درصد از کل کاربران نسخه ایکس‌باکس وان رد دد ردمپشن 2 شانس تجربه بخش آنلاین آن را پیدا کرده‌اند. 

به هر حال هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار بخش آنلاین بازی یا حتی جزییات آن نداریم و باید منتظر ارائه اطلاعات بیش‌تر از طرف ‌راک‌استار باشیم. Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر به‌شمار می‌رود و در صورتی که هنوز شانس تجربه آن را نداشته‌اید، می‌توانید بررسی بازی Red Dead Redemption 2 را در زومجی بخوانید؛ بررسی که در آن نمره ۱۰ به این بازی داده شد و خلاصه آن به شرح زیر است:

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده