// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Pocket Build؛ ساخت و ساز بدون محدودیت

بازی موبایل Pocket Build یک اثر جهان‌باز است که سازندگی بدون محدودیت را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Pocket Build اثر جهان‌بازی است که می‌توانید بدون محدودیت به ساخت و ساز در آن بپردازید و تمامی خلاقیت‌های مدنظر خود را روی دنیای بازی پیاده‌سازی کنید. این بازی اندروید و آیفون هدف خاصی ندارد و تنها یک جهان بزرگ را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد تا بتوانند ایده‌های خود را برای سازندگی به اشتراک بگذارند. شما با این بازی در شرایط مختلف می‌توانید به خلق دنیای مورد نظرتان بپردازید و هر زمان که خواستید همه امکانات در اختیارتان خواهد بود.

بازی Pocket Build اثری است که یک دنیای وسیع و جهان‌باز را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند تخیلات خودشان را پیاده‌سازی کنند. امکانات زیادی در اختیارتان قرار دارد تا شهر رویایی خود را در هر عصری بسازید و بهشتی را که در ذهن خود دارید روی یک دنیای بزرگ نقاشی کنید. بازی آیتم‌های متنوعی دارد و اجازه می‌دهد که از آن‌ها به‌طور رایگان استفاده کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید شهر خود را در عصر قدیم به‌پا کنید یا اینکه یک دنیای فانتزی و مدرنیته را داشته باشید. بازی گرافیکی جذاب و سه‌بعدی دارد و می‌توانید شهر خود را از هر زاویه‌ای نظاره کنید. چرخه شبانه روز در بازی فعال است و دیدن شهر زیر نور چراغ‌ها بسیار جذاب خواهد بود. دنیای بازی بسیار وسیع است و می‌توانید با جاده‌کشی شهرهای مختلفی را که در این دنیا ساخته‌اید به هم‌دیگر وصل کنید. همه امکانات در اختیار شما هستند تا مجتمع‌های گوناگونی را به‌پا کنید و به آن‌ها زندگی ببخشید. المان‌های زنده را هم می‌توانید به بازی اضافه کنید و انسان و حیوان را در جایگاه‌های مشخصی قرار دهید. با قرار دادن آن‌ها شهر روح پویای خود را پیدا می‌کند و انسان‌ها مشغول به کار در ساختمان‌های ایجاد شده می‌شوند. ساخت و ساز و نابودی چیزهایی که تولید کرده‌اید تنها در یک ثانیه صورت می‌گیرد و بعد از اینکه به روند بازی عادت کردید می‌توانید به کار خود سرعت بخشید.

Pocket Build

خلاقیت شما در بازی Pocket Build نشان‌دهنده همه‌چیز است و باید با وقتی که می‌گذارید ایده‌های خود را عملی کنید. اگر بیش‌تر با بازی درگیر شوید، می‌توانید کم کم به آن علاقه‌مند شوید و هر روز به شهری که در حال ساخت آن هستید، سر بزنید. با ساخت و ساز نه‌تنها المان‌های ثابت را در بازی قرار می‌دهید، بلکه می‌توانید یک ماجراجویی ایجاد کنید و انسان‌ها را به فعالیت و قرار گرفتن در نقش‌های خود وادار کنید. برخی از ساختمان‌ها بسیار حیاتی هستند و درواقع تامین‌کننده منابع اولیه برای سازندگی‌های بیش‌تر هستند؛ به‌طور مثال باید چوب تولید کنید تا بتوانید سازه‌های چوبی را بنا کنید یا اینکه با ایجاد ساختمان‌های غذای، گوشت لازم برای تغذیه مردم خود را داشته باشید. هر قدر که شهر خود را وسیع‌تر می‌کنید، مسئولیت‌تان سنگین‌تر می‌شود و باید تغذیه و شغل مردم خود را تامین کنید.

یک دنیای جهان‌باز و بدون هیچ‌گونه محدودیت در اختیار شما قرار دارد تا تخیلات خود را به واقعیت تبدیل کنید

با تغییر زاویه دوربین در بازی Pocket Build می‌توانید مناظری را که ایجاد کرده‌اید ببینید و تغییرات لازم را انجام دهید. با زوم‌کردن هم می‌توانید فعالیت مردم را مشاهده کنید و نگاه بهتری به ساختمان‌ها و کیفیت آن‌ها داشته باشید. تنها چیزی که برای موفقیت نیاز دارید، خلاقیت است و باید به‌مانند یک معمار طرح‌های بی‌نظیری را برای شهر رویایی خود در نظر داشته باشید. این خلاقیت تنها منحصر به عصر کنونی نمی‌شود و قطعا تخیلات خوبی برای ساخت قلعه‌ها در زمان‌های قدیم دارید که می‌توانید در بازی پیاده‌سازی کنید.

Pocket Build

خلاقیت تنها راه موفقیت است و اگر ذهن باز داشته باشید می‌توانید تمامی غیرممکن‌ها را ممکن کنید

یکی از مهم‌ترین مواردی که سازندگان به آن پرداخته‌اند، امکان طراحی همه ناممکن‌ها در بازی است. این بدین معنی است که شهر‌های عجیب و غریبی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد یا در کتاب‌های مختلف خوانده باشید، در بازی قابل پیاده‌سازی است و امکانات نامحدود بازی این امکان را به شما می‌دهند. با بازی Pocket Build می‌توانید به‌مانند یک هنرمند دنیای وسیع بازی را نقاشی کنید. در واقع با یک اپلیکیشن پرزرق و برق طرف هستید که هرچیزی را می‌توانید در آن پیاده‌سازی کنید. یکی از ایراداتی که می‌توان به بازی گرفت، ساده‌بودن انیمیشن‌های بازی و پتانسیلی است که سازندگان می‌توانستند از آن استفاده کنند و نکرده‌اند.

بازی Pocket Build تنها برای کسانی مناسب است که دوست دارند ایده‌های سازندگی خود را به منصه ظهور برسانند و از همه امکانات استفاده کنند. شما در این اثر از قلعه‌های قدیمی گرفته تا فانتزی‌ترین شهرها را می‌توانید طراحی کنید و یک جهان وسیع برای خود داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pocket Build


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده