نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

اسکوئر انیکس علامت تجاری Parasite Eve را در اروپا ثبت کرد

Square Enix به تازگی اقدام به ثبت علامت تجاری Parasite Eve در اروپا کرده است. آیا نسخه‌ای جدید یا یک بازی موبایل از این سری در راه است؟

هشت سال از آخرین باری که نام سری اکشن نقش آفرینی Parasite Eve در سر تیتر خبرها دیده شده، می‌گذرد. با این وجود، بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی به‌دست آمده، کمپانی اسکوئر انیکس در تازه‌ترین اقدام خود، علامت تجاری این سری را در اروپا به ثبت رسانده است.

اولین نسخه از سری Parasite Eve در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی استیشن منتشر شد و توانست به لطف سیستم مبارزات نقش آفرینی همزمان عالی، صحنه‌های سینمایی با کیفیت و توجه به جزئیات با وجود اینکه داستان بازی در شهر نیویورک جریان داشت، بازخوردهایی مثبت از سوی بازیکنان و منتقدین دریافت کند. نسخه‌ی دوم این سری در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این بازی خیلی بیشتر به حال و هوای آثار وحشت بقا وارد شد؛ عنصری که نسخه‌ی اول تنها کمی به آن نزدیک شده بود. سومین نسخه‌ی سری ۱۰ سال بعد از انتشار دومین نسخه، برای کنسول PSP انتشار یافت، اما از نظر گیم پلی تفاوتی بنیادین با دو بازی قبلی داشت. با وجود اینکه بازی سوم نیز دنباله‌ای از سری به شمار می‌رفت، از نظر داستانی ارتباط چندانی با دو قسمت اول نداشت و از نظر گیم پلی نه یک بازی نقش آفرینی کامل، که یک شوتر سوم شخص بود.

Square Enix علاقه‌ی فراوانی به انتشار بازی‌هایش در بازار گوشی‌های همراه دارد، پس ممکن است ثبت این علامت تجاری منجر به انتشار یک بازی موبایل از سری Parasite Eve شود. در دست دیگر، اخیرا با عرضه‌ی مجدد سری‌هایی مثل Spyro و Crash Bandicoot برای پلتفرم‌های جدید، شاهد انتشار موفقیت آمیز نسخه‌های ریمستر شده‌ی بازی‌های کلاسیک دهه ۹۰ هستیم و این مسئله باعث می‌شود احتمال معرفی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی‌های سری Parasite Eve را دور از انتظار ندانیم.

شما می‌توانید علامت تجاری ثبت شده را در بانک اطلاعاتی WIPO،‌ که شامل اطلاعات بیشتری درباره‌ی این علامت تجاری می‌شود، ببینید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده