نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ویدیویی از گیم پلی نسخه نینتندو سوییچ بازی Onimusha: Warlords منتشر شد

ویدیوی تازه منتشر شده‌ از گیم پلی Onimusha: Warlords روی کنسول نینتندو سوییچ، مبارزات، پازل‌ها و سایر بخش‌های این بازی را به ما نشان می‌دهد.

در آخرین قسمت پخش شده از برنامه‌ی Capcom TV، این ناشر بخش‌هایی از گیم پلی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Onimusha: Warlords را به نمایش گذاشت. در این نمایش توانستیم شاهد گیم پلی نسخه نینتندو سوییچ این بازی باشیم. این ویدیو شامل مبارزات، بخش‌های داستانی و یکی از آن معماهای سخت منحصربه‌فرد این سری است. تصاویری از این ویدیو پیش‌تر در قالب یک گالری منتشر شده بودند.

بازی Onimusha: Warlords در اصل در سال ۲۰۰۱ برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و بعد از یک سال به کنسول ایکس باکس اوریجینال راه یافت. با وجود اینکه این ریمستر احتمالا به جز وضوح تصویر تغییراتی آن‌چنانی در Onimusha: Warlords ایجاد نکند، اما حالا بعد از چند سال انتظار این بازی قرار است برای پلتفرم‌های مدرن منتشر شود.

شما می‌توانید ویدیوی مذکور را در زیر تماشا کنید. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره‌ی Onimusha: Warlords به‌دست آورید، می‌توانید ویدیوی معرفی این بازی که در ماه آگوست توسط Capcom منتشر شد را ببینید.

Onimusha: Warlords در مورخ بیست و نهم آذر‌ ماه (بیستم دسامبر)، یک ماه زودتر از غرب، در ژاپن برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. عرضه‌ی غربی این بازی در تاریخ بیست و پنجم دی ماه برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر صورت خواهد گرفت.

دریافت ویدیو از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده