// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

کاراکترهای جدید بازی Mario Tennis Aces معرفی شدند

کمپانی نینتندو سه کاراکتر جدید از جمله شخصیت لوما را در اوایل سال ۲۰۱۹ برای بازی Mario Tennis Aces در دسترس قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو سه کاراکتر جدید را برای بازی Mario Tennis Aces معرفی کرد. لوما از مجموعه Super Mario Galaxy، پائولین که اولین بار در Donkey Kong معرفی شد و در Super Mario Odyssey هم حضور داشت و بوم بوم از نسخه‌های مختلف سری Super Mario، سه کاراکتری هستند که در اوایل سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ بازی Mario Tennis Aces قرار خواهند گرفت.

از زمان عرضه‌ی بازی Mario Tennis Aces برای نینتندو سوییچ، نینتندو با آپدیت‌های مختلف و اضافه کردن کاراکترهای جدید سعی کرده است گیم‌پلی بازی را بیش از پیش کامل کند. بیردو و دیدی کنگ جدیدترین کاراکترهایی هستند که به بازی اضافه شده‌اند. همچنین اگر اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را خریداری کرده باشید، هم‌اکنون می‌توانید با کاراکتر کوپا پاراتروپا بازی Mario Tennis Aces را تجربه کنید. این کاراکتر ۹ آذر ماه (۳۰ نوامبر) در دسترس تمامی بازیکنان بازی قرار می‌گیرد.

جدا از این موارد، آپدیت‌های مختلفی هم برای این بازی عرضه شده است تا کاراکترها به تعادل برسند و خللی در تجربه‌ی کاربران به‌وجود نیاید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده