نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳

انیمیشن جدید Woody Woodpecker از یوتیوب پخش خواهد شد

مجموعه‌ای جدید از انیمیشن قدیمی Woody Woodpecker (وودی وودپکر) قرار است ساخته شود و از طریق یوتیوب به نمایش درآید.

طرفداران شخصیت جذاب و دوست‌داشتنی «وودی وودپکر» منتظر پخش مجموعه‌ای جدید از این شخصیت باشند که قرار است از طریق یوتیوب پخش شود و در توصیف آن به‌طور خلاصه چنین آمده است: «انیمیشنی اکشن، سرگرم‌کننده و همراه با نمایش لحظاتی از دوستی، صمیمیت و رفاقت.»

سال گذشته کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) کانالی را در یوتیوب راه‌اندازی کرد و این کانال منحصراً به پخش اپیزودهای قدیمی سریال محبوب Woody Woodpecker اختصاص داشت؛ دارکوبی دوست‌داشتنی که در سال ۱۹۴۰ توسط بن هاردوی و والتر لنتز خلق شد. این کانال صدها ساعت از مجموعهٔ Woody Woodpecker را پخش می‌کرد که شامل مجموعه‌های کلاسیکی که توسط شخص والتر لنتز و کمپانی وی خلق شده بود نیز می‌شد که این مجموعه‌های کلاسیک بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۲ روی آنتن رفته بود. همچنین این کانال فصل‌های جدید این مجموعه قدیمی را که با عنوان The New Woody Woodpecker Show (نمایش جدید وودی وودپکر) پخش می‌شد و بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ روی آنتن رفت، هم به لیست محتوای کانال یوتیوبی خود اضافه کرد.

حال پس از حدود ۴۶ سال از پخش فصل‌های ابتدایی مجموعهٔ Woody Woodpecke و همچنین ۱۶ سال از روی آنتن رفتن آخرین فصل‌های این مجموعه، سازندگان تصمیم به ادامهٔ ساخت آن گرفتند و بستر پخش آن را هم یوتیوب در نظر گرفته‌اند. کمپانی یونیورسال پیکچرز و همچنین یونیورسال ۱۴۴۰ اینترتینمنت (Universal 1440 Entertainment)، با همکاری یکدیگر قرار است ۱۰ اپیزود از مجموعهٔ جدید را بسازند و روی کانال یوتیوب اختصاصی Woody Woodpecker قرار دهند.

کارگردانی فصل جدید مجموعهٔ Woody Woodpecker را الکس زم بر عهده خواهد داشت. هر اپیزود از این مجموعه حدوداً ۵ دقیقه خواهد بود و به زبان‌های پرتغالی-برزیلی، انگلیسی و اسپانیایی دوبله خواهد شد و روی کانال‌های جداگانهٔ این زبان‌ها قرار خواهد گرفت.

راب بل، سخنگوی NBC Universal Global Distribution در رابطه با این مجموعه گفت:

ما در سال ۲۰۱۷ کانال Woody Woodpecker را در یوتیوب راه‌اندازی کردیم و بلافاصله نیز کانال پرتغالی‌زبان را برای مردم این کشور و همچنین برزیلی‌ها به راه انداختیم که واقعاً ترکاند! آنجا بود که فهمیدیم این فرصت را به دست آورده‌ایم که بیشتر روی این شخصیت محبوب و کلاسیک کار کنیم.

کانال برزیلی‌زبان Woody Woodpecker چیزی در حدود ۲ میلیون سابسکرایبر جذب کرد و کانالی اسپانیایی‌زبان نیز حدوداً ۷۰۰ هزار سابسکرایبر داشت و طبق گفتهٔ راب بل، موفقیتی عظیم برای این مجموعه بود و این فرصت فوق‌العاده را در اختیار سازندگان قرار داد تا فصلی جدید از این مجموعه را روی کانال یوتیوب قرار بدهند.

گفتنی است مجموعهٔ جدید انیمیشن Woody Woodpecker در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر ماه) از طریق یوتیوب پخش خواهد شد.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده