// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

تاریخ انتشار بسته الحاقی Beyond the Baltic Sea بازی Euro Truck Simulator 2 اعلام شد

استودیو SCS Software با انتشار تریلری جدید از بازی Euro Truck Simulator 2، طرفداران را از تاریخ انتشار بسته الحاقی تازه آن یعنی Beyond the Baltic Sea باخبر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که سازندگان در استودیو SCS Software چه زمانی را برای انتشار بسته الحاقی جدید بازی Euro Truck Simulator 2 در نظر گرفته‌اند. جدیدترین DLC این بازی شبیه ساز کامیون رانی که با نام Beyond the Baltic Sea معرفی شده است، اواخر هفته یعنی در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر ماه) به دست بازیکنان می‌رسد.

بسته دانلودی جدید بازی Euro Truck Simulator 2 محتوایی همچون کشورهای جدید را به بازی اضافه می‌کند. در این راستا کاربران می‌توانند کالاهای خود را به مناطقی همچون لیتوانی، لتونی، استونی، قسمت‌هایی از غرب روسیه و فنلاند حمل و نقل کنند. شهرهای روسیه همچون سن پترزبورگ و کالینینگراد در محتوای جدید این بازی گنجانده شده است. همچنین وسایل نقلیه مخصوص با ظرفیت بالا نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که تنها در فنلاند در دسترس خواهد بود.

در پایین می‌توانید به ویژگی‌های کلیدی DLC جدید بازی یورو تراک سیمولیتور 2 نگاهی بیندازید:

  • بیش از ۱۳ هزار کیلومتر جاده جدید داخل بازی
  • ۲۳ کشور بزرگ جدید و شهر‌های متنوع کوچک
  • معماری‌های مخصوص کشور‌های بالتیک
  • مناطق معروف و چشم‌اندازهای مختلف
  • سیستم گرافیکی سه بعدی جدید
  • پوشش‌های گیاهی باشکوه
  • وسایل نقلیه دیگر همچون قطار‌ها، اتومبیل‌ها و غیره که به دست هوش مصنوعی کنترل می‌شود
  • بیش از ۳۰ نوع اسکله‌های کمپانی‌های جدید
  • کامیون و ۲ اتومبیل یدک کش طولانی با ظرفیت بالا تنها مخصوص فنلاند

بازی Euro Truck Simulator 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و بسته الحاقی Beyond the Baltic Sea نیز در تاریخ ۸ آذر ماه عرضه می‌شود. محتوای یاد شده در فروشگاه استیم با قیمت ۱۷.۹۹ دلار قابل خریداری است. بازی مذکور که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است به همراه بسیاری از بسته‌های الحاقی خود که شامل مناطق اروپا و محتویات بی‌شمار می‌شود در حراج پاییز استیم به فروش می‌رسد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

سازندگان تریلری از بسته الحاقی جدید این بازی منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و خود را با محتویات آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک‌های مشابه با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده