// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

بازی Star Citizen به مدت یک هفته رایگان شد

بازی Star Citizen به واسطه‌ی رویداد Free Fly به مدت یک هفته رایگان شده و می‌توانید در هر روز با یک‌سری از کشتی‌های فضایی این بازی بصورت رایگان بازی کنید.

بازی Star Citizen به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کامپیوتر، تاکنون توانسته طرفداران بسیاری به سمت خود جلب کند. اگر شما نیز می‌خواهید بدانید که چرا این ساخته‌ی کمپانی Cloud Imperium Games توانسته در بین طرفداران محبوب باشد، می‌توانید از فرصت یک هفته‌ای که این کمپانی برای اجرای رایگان این بازی برای شما تدارک دیده استفاده کنید. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کلاود ایمپریوم اعلام کرده که همه‌ی افراد می‌‌توانند به واسطه‌ی رویداد Free Flight، وارد دنیای بزرگ این بازی بر روی نسخه‌ی آلفای آن شوند که در حال حاضر در جریان است.

در این بازه که از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ ماه نوامبر (۲ تا ۹ آذر ماه) برقرار است، شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت بازی و ساخت یک حساب کاربری و سپس دانلود کلاینت بازی، آن را نصب کرده و وارد آن شوید تا ببینید شما را به کجام نقطه‌ی فضای بی‌پایان خواهد برد. البته برنامه‌ی خاصی نیز برای استفاده و پرواز با کشتی‌های فضایی این بازی تدارک دیده شده است. به طوری که تمامی کاربران، در طول این مدت می‌توانند با کشتی Cutlass Black بصورت رایگان بازی کنند؛ علاوه بر این کشتی، در هر روز تمامی کشتی‌های تولید شده توسط هر یک از سازندگان موجود در بازی، برای کاربران باز خواهند شد که فقط می‌توانند در آن روز با کشتی‌های ساخته شده توسط آن کمپانی بازی کنند. اسامی و تاریخ باز شدن کشتی‌های هر کمپانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • ۲۳ نوامبر (۲ آذر): کشتی‌های کمپانی Anvil Aerospace
  • ۲۴ نوامبر (۳ آذر): کشتی‌های کمپانیRoberts Space Industries
  • ۲۵ نوامبر (۴ آذر): کشتی‌های کمپانی Origin Jumpworks
  • ۲۶ نوامبر (۵ آذر): کشتی‌های کمپانی Aegis Dynamics
  • ۲۷ نوامبر (۶ آذر): کشتی‌های کمپانی Drake Interplanetary
  • ۲۸ نوامبر (۷ آذر): کشتی‌های کمپانی Exotics and Alien Imports
  • ۲۹ نوامبر (۸ آذر): کشتی‌های کمپانی MISC
  • ۳۰ نوامبر (۹ آذر): کشتی‌های کمپانی Kruger/Argo/Tumbril/Consolidated Outland/Crusader

علاوه بر این کشتی‌های شما می‌توانید اولین سیاره‌ی بازی را که به‌صورت کامل قابل جستجو است، در آن مشاهده کنید و وارد آن شوید. نام این سیاره Hurston است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده