// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

تریلر جدیدی از بازی Darksiders III تحت نام Horse with No Name منتشر شد

کمپانی THQ Nordic تریلری جدید از بازی Darksiders III منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید گشت و گذار Fury و Rampage را در محیطی زیبا مشاهده کنید.

بازی Darksiders III، محصول مشترک استودیو Gunfire Games (گان فایر گیمز) و کمپانی THQ Nordic (تی اچ کیو نوردیک)، یکی از بازی‌های مورد‌انتظار سال جاری است که تا چند روز آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در کنار شخصیت‌های مجموعه Darksiders، اسب‌ها جزء ویژگی‌های اصلی و جدا‌نشدنی این سری هستند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در تریلر جدیدی از بازی مذکور که با نام Horse with No Name شناخته می‌شود، می‌توانید رابطه نزدیک Fury با Rampage را که نه تنها اسبش است بلکه بهترین دوستش نیز محسوب می‌شود، مشاهده کنید.

اولین نکته‌ای که نظر طرفداران موسیقی راک را به خود جلب می‌کند، نام این تریلر است. مسلما اگر با آثار این سبک موسیقی در دهه ۱۹۹۰ آشنا باشید به سرعت متوجه یکسان بودن نام آن با موفق‌ترین آهنگ گروه America خواهید شد. ارتباط بین تریلر و آهنگ ذکر شده تنها به نام ختم نمی‌شود و علاوه بر پخش نسخه‌ای از آن که توسط میشل برنچ و پاتریک کارنی برای فصل چهارم سریال BoJack Horseman باز‌خوانی شده است، در طول تریلر شاهد هماهنگی متن آهنگ با تصاویر به نمایش در آمده هستیم. تریلر جدید بازی Darksiders 3 که در عین کوتاه بودن، همچون یک شاهکار بصری جلوه می‌کند، در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

در بازی دارک سایدرز 3 با شخصیت Fury همراه می‌شویم که در کنار War ،Strife و Death یکی از چهار سوار آخرالزمان محسوب می‌شود. او که یک جادوگر است، از پنج فرم مختلف بهره می‌برد که قدرت‌ها و سلاح‌های مختلفی را در اختیار وی قرار می‌دهند. در طول این بازی همراه با Fury و Rampage محیط‌های مختلفی را زیر پا می‌گذارید، با موجودات عجیب و غریب می‌جنگید، پازل‌های مختلف را حل می‌کنید و در نهایت با داستان سری Darksiders همراه می‌شوید.

بازی Darksiders III در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC منتشر می‌شود. در دیگر خبر‌های مرتبط با بازی مذکور تریلر آغازین آن به نمایش در آمد و مدت زمان لازم برای به پایان رساندن این بازی اعلام شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده