نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار بلوری فیلم Halloween اعلام شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجتالی فیلم Halloween را تایید و اعلام کرده‌اند.

ماه اکتبر امسال شاهد شکسته شدن رکورد فروش ماه اکتبر باکس آفیس به لطف فروش بسیار موفق فیلم‌هایی چون فیلم Venom (ونوم)، فیلم A Star is Born (ستاره ای متولد شده است) و فیلم Halloween (هالووین) بودیم. ریبوت فیلم ترسناک هالووین تا به امروز موفق شده است بیش از ۲۵۱ میلیون دلار که شامل ۱۵۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۲.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کند و این در حالی است که بودجه ساخت این فیلم بسیار موفق تنها ۱۰ میلیون دلار بوده و این فیلم رکورد فروش جهانی و داخلی این مجموعه را نیز شکسته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Halloween را رسما تایید و اعلام کرده‌اند.

بخش محصولات خانگی کمپانی یونیورسال اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتال HD فیلم Halloween در تاریخ ۲۸ دسامبر امسال (۷ دی) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری،‌ 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی امسال) در تمامی فروشگاه‌های معتبر منتشر می‌شود. نسخه خانگی فیلم Halloween شامل محتویات اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده فیلم، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و توضیحات سازندگان و بازیگران فیلم در مورد این قسمت نیز می‌شود.

فیلم هالووین دنباله مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن لوری استرود قرار است ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر در برابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار بگیرد و با او مقابله کند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده گوردون گرین بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده