// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

نقشه های جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شدند

به‌تازگی یگی از بازیکنان بازی Call of Duty: Black Ops 4 ویدیویی را منتشر کرده است که نقشه‌های جدید این بازی را نشان می‌دهد.

عرضه نقشه با ظاهر متفاوت در بازی‌های سری Call of Duty مورد تازه‌ای نیست؛ زیرا در بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered، شاهد عرضه‌ی نقشه با ظاهر متفاوت بودیم. حال به‌نظر می‌رسد این ویژگی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم قرار دارد و با توجه به فایل‌های داخلی این بازی، دو نقشه با ظاهری دیگر به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، NerosCinema، یکی از یوتیوبرهای سری کالاف دیوتی مدعی شده است که یکی از دوستانش اطلاعاتی را در اختیارش قرار داده است که دو نقشه با ظاهر متفاوت در جریان جدیدترین آپدیت بازی Call of Duty: Black Ops 4 به این اثر اضافه شده است. Firing Range Night و Seaside Sunset نام نقشه‌های جدید بازی COD: Black Ops 4 هستند و مورد جالب‌تر این است که NerosCinema ویدیوهای گیم‌پلی این دو نقشه را هم منتشر کرده است.

مشخص نیست که این دو نقشه به چه شکل در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و احتمال می‌رود در جریان آپدیت آینده COD: Black Ops 4 این نقشه‌ها فعال شوند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از این کاربر یوتیوب و بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده