// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

بازی Wasteland 3 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

با توجه به گفت‌وگوی اخیر برایان فارگو، موسس استودیو InXile Entertainment، با سایت یوروگیمر، بازی‌های Wasteland 3 و The Bard's Tale IV: Barrows Deep برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شوند.

چندی پیش بود که کمپانی مایکروسافت در جریان نمایش خود اعلام کرد که استودیو InXile Entertainment را خریده است. در ادامه دغدغه‌ای مهم برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی به‌وجود آمد و آن هم این بود که بازی‌های در دست ساخت استودیو InXile Entertainment برای کنسول‌ها نظیر بازی Wasteland 3 چند پلتفرمه خواهند بود یا خیر؟

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت یوروگیمر با برایان فارگو، موسس InXile Entertainment، مصاحبه‌ای را انجام داده است و وی در مورد این موضوع سخن گفته است. فارگو در این باره می‌گوید:

ما همچنان در حال رفع مشکلات هستیم. در این راه تعهداتی داریم که باید به آن‌ها عمل کنیم. همه موارد مطابق آنچه که قبلا بوده‌اند، باقی خواهند ماند.

وی در ادامه در رابطه با وضعیت پلتفرم‌های The Bard's Tale IV: Barrows Deep و Wasteland 3 افزود:

می‌دانم که در گذشته اعلام کرده‌ایم که این بازی‌ها برای کنسول‌ها عرضه می‌شوند، اما در این میان یک مورد وجود دارد و آن هم این است که درباره‌اش زیاد فکر نکرده‌ایم. اگر گفته باشیم که برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شوند، پس عرضه خواهند شد.

در انتها از وی پرسیده شد که آیا Wasteland 3 برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود که فارگو اعلام کرد بازی Wasteland 3 برای PS4 منتشر می‌شود. متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای این دو بازی اعلام نشده است. البته بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep در گذشته برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده