// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

تبلیغ انیمیشن Wreck-It Ralph در بازی Fortnite

به‌تازگی یکی از کاربران بازی Fortnite با رسیدن به یکی از محیط‌های این بازی، متوجه یک تبلیغ چند ثانیه‌ای از انیمیشن Wreck-It Ralph شده است.

معمولا استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، برای جذاب نشان دادن این بازی از موارد مختلفی استفاده می‌کند؛ برای مثال استفاده از کاراکترهای سنتی هر کشور یا فیلم‌های سینمایی مثل جان ویک تا بازیکنان بتوانند کاراکترهای مورد علاقه‌شان را خریداری کنند یا از طریق بتل پس بازی به‌دست بیاورند.

از طرفی در محیط Risky Reels بازی فورتنایت یک پرده سینمایی قرار دارد و در فصل گذشته بود که ویدیو یکی از کاراکترهای بازی در این محیط سینمایی فورتنایت به‌نمایش در آمد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا مورد جدیدی روی پرده سینمایی منطقه Risky Reels به‌چشم خورده است. یکی از کاربران بازی Fortnite در جریان بازی کردن متوجه یک تیزر بسیار کوتاه از انیمیشن Wreck-It Ralph شده است.

همچنین یکی از کاربران ردیت هم متوجه شده است که این ویدیو در پوشه‌ی Promotions بازی Fortnite که به‌تازگی به لیست پوشه‌های بازی روی کامپیوتر اضافه شده است، قرار دارد. به‌نظر می‌رسد اپیک گیمز و دیزنی به‌مناسبت اکران انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2، یک همکاری را با هم انجام داده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو رویت تبلیغ انیمیشن Wreck-It Ralph در منطقه‌ی Risky Reels را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده