// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳

آپدیت Vision بازی No Man's Sky معرفی شد

استودیو هلو گیمز با انتشار تریلری جدید از بازی No Man's Sky در کانال یوتیوب خود از آپدیت تازه آن با نام Vision خبر داد.

بازی No Man's Sky با آخرین آپدیت خود یعنی Abyss توانست کاربران را با محتویات جدیدی روبه‌رو کند که در آن شاهد ماهی‌ها، تنظیمات جدید ساختمان‌ها و حتی زیردریایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که آپدیت دیگری برای این بازی در دست ساخت قرار دارد. سازنده این بازی یعنی استودیو هلو گیمز (Hello Games) با انتشار ویدیویی در کانال رسمی یوتیوب خود از جدیدترین آپدیت این بازی خبر داد.

آپدیت جدید بازی No Man's Sky با نام Vision معرفی شد و گویا قرار است بازیکنان را به سرزمین‌های خشکی ببرد که سرتاسر آن را مناطق مختلف فرا گرفته است. انواع مختلف گیاهان، محیط‌های رنگارنگ و محتویات جدید در این آپدیت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه محتویاتی در رابطه با باستان شناسی نیز در بازی گنجانده شده است. همچنین کاربران در طی بلایای طبیعی که در دنیای بازی پیش آمده است باید اقداماتی انجام دهند و حتی در آن سو به کاوش در گوشه کنار دنیای آن بپردازند.

در ویدیوی جدیدی که سازندگان منتشر کردند به ماموریت‌هایی اشاره شد که برای انجمن‌های این بازی در نظر گرفته شده است. همچنین شاهد بهبود جلوه‌های گرافیکی در این آپدیت خواهیم بود که رنگین کمان‌ را در آسمان‌ها نقش می‌بندد. تغییرات آب و هوایی تازه‌ای نیز در دنیای این بازی پدید می‌آید که شما را با طوفان‌ها روبه‌رو می‌کند. همچنین آیتم‌هایی برای آتش بازی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سازندگان در حال حاضر از تاریخ راهیابی این محتوا رونمایی نکرده‌اند، اما اطلاعات بیشتری در رابطه با آپدیت جدید با نزدیک شدن به انتشار آن منتشر می‌شود. همینطور هنوز مشخص نیست که آپدیت یاد شده برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود و طرفداران باید منتظر توضیحات سازندگان پیرامون ویژگی‌های جدید بمانند.

بازی No Man's Sky در ابتدا عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد اما سازندگان با انتشار آپدیت‌های وسیع توانستند حیاتی دوباره به آن ببخشند. بازی مذکور هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی و همچنین آپدیت Vision در پایین می‌توانید ویدیو جدید آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی No Man's Sky در زومجی مورد بررسی قرار گرفت و نمره ۷.۵ را از آن خود کرد. با کلیک روی این لینک می‌توانید مقاله کامل آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

برای یک بازی که قرار بود انقلابی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشد، No Man's Sky ناامیدتان می‌کند چون نه می‌تواند یک بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد و نه دنیای عظیمش نقش چندانی در راستای موفقیت آن بازی می‌کند. اما یک تجربه‌ی منحصر به فرد است چون مشابه‌اش قبلاً نبوده و حضورش مفید است چون می‌تواند الهام‌دهنده‌ی بازی‌های بعد از خود باشد. پرسه زدن در سیاره‌های بی‌شمار کهکشان، جستجو برای منابع مورد نیاز و پرواز در فضای بی‌کران برای چند ساعت لذت‌بخش است و بعد تبدیل به یک چرخه‌ی تکرار‌شونده می‌شود. No Man's Sky از آن بازی‌هایی است که نه می‌توان آن را توصیه کرد و نه دورش خط کشید، باید خودتان تجربه‌اش کنید تا خودش را نشان دهد. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده