نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار قسمت پنجم بازی The Council

اپیزود پنجم بازی The Council به‌زودی منتشر خواهد شد و البته در کنار آن یک نسخه کامل از بازی هم در دسترس قرار می‌گیرد. 

بازی The Council در طول چهار قسمتی که تا به امروز از آن منتشر شده، خودش را به‌عنوان یک تجربه داستان‌محور نسبتا خوب معرفی کرده است و مخصوصا با تاثیر دادن تصمیم‌گیری‌ها در روند بازی و شخصیت‌پردازی خوب کاراکتر‌ها، خودش را به یکی از بازی‌های خوب این سبک تبدیل کرده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ انتشار اپیزود پنجم بازی را اعلام کرده‌اند که در واقع آخرین اپیزود بازی و پایان‌بخشی بر وقایع آن است. 

اپیزود پنجم بازی در تاریخ ۱۳ آذر منتشر خواهد شد. افرادی که پیش از این سیزن پس بازی را خریداری کرده باشند به‌صورت رایگان آن را دریافت خواهند کرد و سایر بازیکنان هم می‌توانند به‌صورت مستقل آن را خریداری کنند. البته همزمان با انتشار این اپیزود، یک نسخه کامل از بازی شامل هر پنج اپیزود هم در خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود که البته کاربران مناطق آمریکای شمالی، برای خرید این نسخه کامل باید تا اوایل سال ۲۰۱۹ صبر کنند. 

طبق اعلام سازندگان، اپیزود پنجم بازی که Checkmate نام دارد، قرار است پایانی سینمایی برای این بازی پنج قسمتی باشد و در آن تصمیمات شما بیش از هر زمان دیگری روی روند بازی و پایان‌بندی آن تاثیر خواهند داشت. 

زومجی در بررسی اپیزود چهارم بازی The Council آن را لایق نمره ۷ دانست و مهرداد خیاط محمدی در خلاصه بررسی خود نوشت:

بازی The Council با وجود همه مشکلاتی که از ابتدا تا به اینجای کار داشته است، همچنان توانسته تا داستانش را در سطح بالایی نگه دارد و کماکان بزرگ‌ترین برگ‌برنده‌اش را از دست نداده است. بازی در این قسمت با تمرکز بیشتر روی کاراکترهای اصلی، حقایق جذابی را برای ما برملا می‌کند و از طرفی هم گیم‌پلی The Council نیز همگام با پرداخت بهتر شخصیت‌های پیشرفت می‌کند و گسترده‌تر می‌شود. با این حال، برخی مشکلات بزرگ فنی باعث می‌شود تا بازی نتواند از همه پتانسیل خود به خوبی استفاده کند. 


منبع Videogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده