نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

Devil May Cry 5 به زودی نمایشی با محوریت شخصیت دانته خواهد داشت

طبق اعلام کپکام، دوشنبه هفته پیش‌رو نمایش جدیدی از بازی Devil May Cry 5 مشاهده خواهیم کرد که تمرکزش روی شخصیت دانته خواهد بود. 

دیگر زمان خیلی زیادی تا انتشار بازی Devil May Cry 5 باقی نمانده است؛ بازی که قرار است ۱۷ اسفند منتشر شود و دوباره ما را با شخصیت‌های محبوب این سری مثل دانته یا نرو همراه کند. حال طبق پست منتشر‌ شده در توییتر رسمی کپکام، مشخص شده که قرار است به‌زودی نمایش جدیدی از این بازی را با محوریت شخصیت دانته شاهد باشیم. 

به طور دقیق‌تر، ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه روز دوشنبه ۵ آذر به وقت ایران، هیداکی ایتسونو، کارگردان و مت واکر، تهیه‌کننده بازی در جریان نمایشی که از توییچ هم پخش خواهد شد، اطلاعات بیش‌تری را در مورد بازی و مخصوصا دانته به‌اشتراک خواهند گذاشت و طبیعتا شاهد تریلری از بازی هم با حضور این شخصیت بسیار محبوب خواهیم بود. 

با اینکه در نمایش‌های اولیه دویل می کرای 5 شخصیت دانته حضور خیلی پررنگی نداشت، ولی به مرور کپکام اطلاعات بیش‌تری پیرامون حضور این شخصیت در بازی منتشر کرد و چندی پیش هم شاهد تریلری با محوریت سلاح‌های وی بودیم و در ویدیویی دیگر هم مبارزات وی با دشمنان مختلف بازی را تماشا کردیم. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده