// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

جایزه یک میلیون دلاری Fortnite برای مسابقات زمستانه

استودیو اپیک گیمز برای مسابقات Fortnite Winter Royale یک میلیون دلار جایزه نقدی در نظر گرفته است.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، با راه‌اندازی مسابقات مختلف برای بازی فورتنایت سعی دارد مخاطبان را بیش از پیش به سمت این بازی بتل رویال جذب کند و بستری مناسب برای رقابت کردن را فراهم کند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز اعلام کرده است که در تاریخ سه آذر ماه (۲۴ نوامبر) مسابقات زمستانی بازی فورتنایت برگزار خواهد شد.

در جریان مسابقات Fortnite Winter Royale اپیک گیمز مبلغ یک میلیون دلار را به‌عنوان جایزه نقدی در نظر گرفته است. همچنین اعلام شده که شرکت برای تمامی بازیکنان آزاد است. البته اشاره کنم که فقط اشخاصی که در آمریکای شمالی و اروپا زندگی می‌کنند، قادر به حضور در این مسابقات هستند. مسابقات به صورت تک‌نفره برگزار می‌شود و در ابتدا مسابقات Winter Royale Qualifier برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در جریان این مسابقات افراد هر منطقه (اروپا و آمریکای شمالی) با رقبای منطقه خودشان رقابت می‌کنند تا بهترین‌های هر منطقه شناسایی شوند.

سپس در جریان Winter Royale Finals که برای هر منطقه به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود، نفرات برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. در انتها جایزه‌ی یک میلیون دلاری در نظر گرفته شده، میان برترین اشخاص هر منطقه تقسیم می‌شود. در ادامه می‌توانید تاریخ برگزاری این مسابقات را مشاهده کنید:

  • Winter Royale Qualifier در تاریخ سه و چهار آذر ماه (۲۴ و ۲۵ نوامبر)
  • Winter Royale Finals Europe در تاریخ ۹ و ۱۰ آذر ماه (۳۰ نوامبر و یک دسامبر)
  • Winter Royale Finals North America در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر ماه (۱۱ و ۱۲ دسامبر)


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده