// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

بازی Rocket League در ماه دسامبر آپدیت ایکس باکس وان ایکس را دریافت می‌کند

در جریان آپدیت ماه دسامبر بازی Rocket League پشتیبانی از ویژگی‌های کنسول ایکس باکس وان ایکس در کنار لیدربرد به این بازی اضافه می‌شود.

از زمان عرضه ایکس باکس وان ایکس تا به امروز، ویژگی‌های این کنسول روی بازی‌های متعددی استفاده شده است. در این میان استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر بازی Rocket League، آپدیت گرافیکی این بازی را برای Xbox One X منتشر نکرده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس اعلام کرده است که در ماه دسامبر (آذر-دی) به‌‌روزرسانی جدید راکت لیگ در دسترس قرار خواهد گرفت و این بازی هم از ویژگی‌های ایکس‌باکس وان ایکس استفاده خواهد کرد.

به‌عبارتی با انتشار آپدیت بازی Rocket League در ماه دسامبر، کاربران ایکس‌باکس وان ایکس می‌توانند راکت لیگ را با رزولوشن 4K، ویژگی HDR و نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند. همچنین اگر تلویزیون/مانیتور 4K ندارید، همچنان می‌توانید از ارتقای گرافیکی بازی تا حدی استفاده کنید و بازی را روی رزولوشن 1080p تجربه کنید. در جریان آپدیت ماه سپتامبر، حالت‌های Ranked Extra به بازی اضافه شدند و حال در جریان به‌روزرسانی ماه دسامبر، بخش لیدربرد برای این حالت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت ذکر شده هم می‌توان به سیستم دریافت XP و پیشرفت در بازی اشاره کرد. پس از این به‌روزرسانی پاداش‌های هفتگی‌ای برای بردن شما در بازی‌ها تدارک دیده شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده