// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

ویدیو نقاشی دیواری بازی Concrete Genie در نمایشگاه هفته بازی های پاریس منتشر شد

کمپانی سونی ویدیویی از نمایشگاه Paris Games Week منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید نقاشی دیواری بازی Concrete Genie را مشاهده کنید.

کمپانی سونی برای کاربران پلتفرم پلی استیشن مجموعه‌ای از بازی‌های انحصاری مورد‌انتظار و هیجان‌انگیز را در دست عرضه دارد که از بین آن‌ها می‌توان به آثاری همچون Days Gone ،Ghost of Tsushima ،Death Stranding و The Last of Us: Part II اشاره کرد. اما در این بین اثری که به واسطه ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند، محصول جدید استودیو PixelOpus یعنی بازی Concrete Genie است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Sony ویدیویی از این بازی منتشر کرده است که نقاشی دیواری آن را به نمایش می‌گذارد.

این نقاشی دیواری که توسط هنرمندی به نام Tsuchinoko طراحی شده است، در غرفه بازی Concrete Genie در نمایشگاه Paris Games Week 2018 (هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۸) به نمایش در آمده است. در قالب ویدیو منتشر شده از سوی کمپانی سونی، نه تنها می‌توانید مراحل طراحی این اثر هنری و نسخه کامل شده آن را مشاهده کنید، بلکه بخش‌هایی از بازی مذکور قابل تماشا است.

دانلود از آپارات

بازی Concrete Genie برای اولین بار در نمایشگاه Paris Games Week 2017 رونمایی شد. در این بازی با شخصیتی به نام اش (Ash) همراه می‌شویم که در دفترش به صورت مداوم نقاشی می‌کند. این روند تا جایی ادامه دارد که گروهی از قلدرها دفتر او را می‌دزدند و صفحات را در سراسر شهر پخش می‌کنند. اش تصمیم به پیدا کردن صفحات دفترش می‌گیرد و در این راه قلم مویی پیدا می‌کند که قادر است به نقاشی‌هایش جان دهد. اش نه تنها باید با قلدرها روبه‌رو شود، بلکه وظیفه دارد زندگی را به شهر متروکه و غم‌زده‌اش بازگرداند. استفاده از قدرت سخت‌افزاری و ویژگی‌های کنسول PS4 و آزادی عمل در نقاشی‌ها مواردی هستند که بازی Concrete Genie را به یکی از بازی‌های باارزش کنسول نسل هشتم سونی تبدیل می‌کنند.

طبق اعلام استودیو PixelOpus بازی Concrete Genie که با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شده است و بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) وظیفه عرضه آن را بر‌ عهده دارد، در فصل بهار سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده