نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدیدی از کنسول PlayStation Classic منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از کنسول مینی پلی‌استیشن منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی را از کنسول مینی پلی استیشن یا PlayStation Classic منتشر کرده است. این تریلر انیمیشن‌های حیرت‌انگیزی که از ۲۰ بازی کنسول پلی‌استیشن کلاسیک الهام گرفته شده است به نمایش در می‌آورد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به بازی Battle Arena Toshinden، بازی Tekken 3، بازی R4 Ridge Racer Type 4، بازی Rayman، بازی Twisted Metal و بازی Metal Gear Solid اشاره کرد.

این تریلر در نهایت با شعار Play History Make History به پایان می‌رسد. با عنایت به روند موفقیت‌آمیزی که در ابتدا به وسیله کمپانی نینتندو آغاز شد و به وسیله کمپانی SNK ادامه یافت، قطعا جالب خواهد بود که ببینیم کنسول PlayStation Classic چگونه عمل خواهد کرد. شما می‌توانید تریلر تازه کنسول مینی پلی استیشن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

کنسول PlayStation Classic در تاریخ ۱۰ دی (۳۱ دسامبر) در سراسر جهان عرضه خواهد شد. بدون شک عرضه این کنسول برای کسانی که به بازی‌های اصیل و کلاسیک علاقه دارند و برخی از طرفداران که برای خریداری کنسول پرشکوه پلی استیشن در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۴ سنی نداشتند، خوشحال‌کننده خواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده