نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

باران کوثری و حسن معجونی در فیلم بی حسی موضعی حضور خواهند داشت

حسن معجونی و باران کوثری به فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» اضافه شدند و در این فیلم با پارسا پیروزفر و سهیل مستجابیان همبازی خواهند بود.

مدتی پیش بود که اعلام شد پارسا پیروزفر و سهیل مستجابیان در فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی حبیب رضایی حضور خواهند داشت. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، حسن معجونی و باران کوثری به این فیلم سینمایی اضافه شده‌اند. «بی حسی موضعی» نام موقت ساخته‌ی جدید حسین مهکام است. این فیلم سینمایی برای حضور در جشنواره فجر ساخته خواهد شد. محمد صادق رنجکشان سرمایه‌گذار و مجری طرح این پروژه خواهد بود. فیلم «بی حسی موضعی» یک بازیگر مطرح دیگر نیز خواهد داشت. حسین مهکام پیش از این فیلم‌های «آندرانیک» و «آزادی مشروط» را ساخته است.

فیلم خوک

حسن معجونی در نمایی از فیلم سینمایی خوک

باران کوثری و حسن معجونی پیش از این در فیلم‌ٰهای «قصه‌ها» و «بی نامی» همکاری کرده‌اند. حسن معجونی که مدتی پیش فیلم سینمایی «خوک» را روی پرده داشت، سابقه بازی در سریال‌های «مسافران» و «شمعدونی» و فیلم‌های «کنعان»، «از رییس جمهور پاداش نگیرید»، «برف روی کاج‌ها» و اخیرا «ما همه با هم هستیم» را دارد. این بازیگر همچنین سرپرست گروه تئاتر لیو است. باران کوثری نیز اکنون فیلم سینمایی «عرق سرد» را روی پرده دارد. این بازیگر سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «استیگمات»، «عصبانی نیستم»، «دایره زنگی»، «بغض» و «لانتوری» را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده