// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Shadow of the Tomb Raider برای سیستم عامل های macOS و Linux عرضه می شود

براساس اعلام کمپانی Feral Interactive، کاربران سیستم عامل‌های macOS و Linux در سال آینده میلادی قادر به تجربه بازی Shadow of the Tomb Raider خواهند بود.

کمپانی Feral Interactive (فرال اینتراکتیو) به واسطه همکاری با ناشران بزرگی همچون 2K Games ،Sega و Warner Bros و انتشار مجموعه‌های مشهور این کمپانی‌ها از جمله Total War، Batman: Arkham و BioShock روی سیستم عامل‌های macOS و Linux به نامی آشنا در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با تلاش‌های این کمپانی دوازدهمین بازی مجموعه Tomb Raider یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider در سال آینده در دسترس سیستم عامل‌های ذکر شده قرار خواهد گرفت.

کمپانی فرال اینتراکتیو چندان با مجموعه Tomb Raider غریبه نیست و پیش از این نیز برای عرضه بازی‌های مختلف این مجموعه روی سیستم عامل‌های macOS و Linux با کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) همکاری کرده است. این کمپانی در سال ۲۰۱۴ بازی Tomb Raider را روی سیستم عامل مک منتشر کرد و با فاصله حدودا دو ساله این بازی را در دسترس کاربران سیستم عامل لینوکس قرار داد. همچنین دنباله این بازی که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تحت عنوان بازی Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شده است، در سال میلادی جاری روی دو سیستم عامل macOS و Linux عرضه شد.

بازی Shadow of the Tomb Raider که توسط استودیو Eidos Montreal (ایداس مانتریال) توسعه داده شده است و مسئولیت انتشار آن بر عهده کمپانی اسکوئر انیکس بوده است، در مناطق آمریکای جنوبی، آمریکای میانه و شهر افسانه‌ای پایتیتی جریان دارد. در این بازی لارا کرافت با سازمان شبه نظامی ترینیتی وارد نبرد می‌شود و تلاش می‌کند از آخرالزمانی که خود او موجب آغاز آن شده است، جلوگیری کند. کمپانی فرال اینتراکتیو به مناسبت معرفی نسخه مک و لینوکس این بازی تریلری منتشر کرده است که در زیر قابل تماشا است:

دانلود از آپارات

بازی Shadow of the Tomb Raider در سال تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران سیستم عامل‌های macOS و Linux قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC قابل تجربه است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده