// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر آپدیت Battle of Geonosis بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد

تنها یک هفته مانده به زمان انتشار به‌روزرسانی بزرگ Battle of Geonosis بازی Star Wars Battlefront II، کمپانی دایس یک تریلر از محتویات جدید آن منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس یک تریلر جدید برای آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront II منتشر کرده است که در آن می‌توانیم اطلاعات بیشتری راجع به جدای جدیدی که قرار است به بازی افزوده شود، به‌دست آوریم. این به‌روزرسانی Battle of Geonosis نام دارد و قرار است هفتم آذر ماه در اختیار دارندگان این بازی قرار گیرد. در تریلر منتشر شده توسط DICE، می‌توان بخش‌های زیادی از گیم‌پلی، نقشه جدید Geonosis و شخصیت‌های اوبی-وان کنوبی و ژنرال Grievous را مشاهده کرد.

به‌نظر می‌رسد طراحی شخصیت اوبی-وان کنوبی بر اساس کاراکتری که ایوان مک گرگور آن را در فیلم Episode III: Revenge of the Sith بازی کرد، صورت گرفته است و این شخصیت در این بازی علاوه بر توانایی استفاده از Lightsaber، قابلیتی به‌نام Defensive Rush را در اختیار دارد که به‌وسیله آن می‌تواند خود را به جلو پرتاب کند و تمامی لیزرها و دیگر حملات را دفع کند. دیگر قابلیتی که برای این شخصیت در نظر گرفته شده است، توانایی به‌روز شده All-Out Push است که پیش این در اختیار شخصیت لوک اسکای‌واکر بود.

بازی Star Wars Battlefront 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی به همراه آخرین آپدیت آن در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به شخصیت جدید بازی و ویژگی‌های آن را در زیر مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

این بازی در زمان انتشار از وب‌سایت زومجی نمره ۶.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن، و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد! 

در انتها می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده