نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

5 دلیلی که نشان می‌دهد اولین تریلر فیلم Avengers 4 هفته آینده منتشر می‌شود

در این مقاله به ۵ دلیلی می‌پردازیم که احتمالا نشان می‌دهند اولین تریلر فیلم Avengers 4 هفته آینده منتشر خواهد شد.

بهار امسال بود که فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) به‌روی پرده‌های سینما رفت و از آن زمان، طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار اولین تصاویر و تریلر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) هستند، اما تا به امروز حتی نام رسمی این فیلم نیز اعلام نشده است و به نظر می‌رسد که مارول استودیو و والت دیزنی در نظر ندارند تا شروع رسمی تبلیغات فیلم، نام رسمی قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) را اعلام کنند. با این حال، هنوز تاریخی برای انتشار اولین تریلر این فیلم اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که این تریلر قرار است پیش از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود، اما با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که این احتمال وجود دارد که اولین تریلر این فیلم هفته آینده و تا پیش از تاریخ ۲۸ نوامبر امسال (۷ آذر) منتشر شود. البته در حال حاضر هیچ یک از شایعات منتشر شده در مورد این تریلر تایید نشده است، اما می‌توان براساس چند الگو و نشانه به تاریخ حدودی انتشار آن دست یافت. حال در این مقاله به ۵ دلیلی می‌پردازیم که نشان می‌دهد احتمالا باید هفته آینده منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 باشیم.

Avengers: Infinity War

1- تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War در سال گذشته

اولین تریلر فیلم Avengers 4 احتمالا مانند اولین تریلر فیلم Infinity War در هفته پایانی ماه نوامبر منتشر خواهد شد

با اینکه مارول استودیو اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را در نمایشگاه D23 و کامیک کان نمایش داده بود، اما این تریلر هرگز به صورت آنلاین منتشر نشد و تا اواخر سال ۲۰۱۷، شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار نبودیم و در نهایت اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ (۸ آذر ۱۳۹۶) منتشر شد. این فیلم در اواخر ماه آوریل سال ۲۰۱۸ منتشر شد و اولین تریلر آن کمتر از ۵ ماه مانده به اکران در دسترس قرار گرفته است. همچنین در مقایسه با فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول، اولین تریلر فیلم Black Panther (بلک پنتر) حدود ۸ ماه مانده به اکران فیلم و اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) حدود ۶ ماه مانده به اکران فیلم منتشر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که فیلم Avengers 4 قرار است از الگوی قسمت سوم فیلم Avengers و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) پیروی کند و قابل انتظار است که طبق این الگو، این تریلر طی هفته آینده و حدود ۵ ماه مانده به اکران این فیلم منتشر شود. 

Avengers: Infinity War

2- یک رویداد بزرگ از فیلم Avengers در تاریخ ۲۸ نوامبر برگزار می‌شود

یک رویداد تماشای فیلم Avengers: Infinity War و پرسش و پاسخ در مورد این فیلم با حضور برادران روسو در تاریخ ۷ آذر برگزار خواهد شد

هفته آینده قرار است یک جلسه پرسش و پاسخ برای فیلم Avengers: Infinity War به میزبانی وب‌سایت کولایدر برگزار شود که در طی آن تعدادی از طرفداران به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد و این یکی از قطعی‌ترین و مهم‌ترین شواهدی است که نشان می‌دهد اولین تریلر فیلم Avengers 4 به‌زودی منتشر می‌شود. در طول این مراسم پرسش و پاسخ قرار است فیلم Avengers: Infinity War برای نزدیک به هزار طرفدار نمایش داده شود و در ادامه جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو که کارگردانی قسمت سوم و چهارم فیلم Avengers را بر عهده داشته‌اند، به سوالات برخی از طرفداران پاسخ دهند. این نمایش در تاریخ ۲۸ نوامبر امسال (۷ آذر) در Cinerama Dome در هالیوود برگزار خواهد شد و کمی بعید است که یک رویداد کوچک و ساده و احتمالا دورهمی باشد.

برادران روسو حتی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام این رویداد را تبلیغ کرده‌اند که طبق این پست، طرفداران شانس برنده شدن برای حضور در این رویداد را خواهند داشت. هنوز نمی‌دانیم که چرا برادران روسو باید پس از ۶ ماه از اکران فیلم Avengers: Infinity War، یک رویداد پرسش و پاسخ برای فیلم برگزار کنند و عجیب نیست که در پایان آن اولین تریلر فیلم Avengers 4 نمایش داده شود یا حداقل زمان آن رسما تایید و اعلام شود. همچنین ممکن است سرانجام در این رویداد نام رسمی این فیلم نیز اعلام شود. در هر حال حداقل باید تا چهارشنبه هفته آینده صبر کرد.

Kevin Feige

3- صحبت‌های کوین فایگی در مورد زمان انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4

اوایل این ماه بود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با اریک وبر، خبرنگار جوایز انتخاب منتقدان، تایید کرد که اولین تریلر فیلم Avengers 4 تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. در طول این هفته شاهد روز شکرگزاری و جمعه سیاه هستیم که طی آن تخفیف‌های بسیار گسترده‌ای برای محصولات مختلفی داده خواهد شد و تمرکز بیشتر مردم روی خرید این اجناس با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی در این ایام است. همچنین یک ماه دیگر نیز ایام کریسمس و سال نوی میلادی آغاز خواهد شد. با اینکه فایگی تنها گفته است که اولین تریلر این فیلم تا پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد، اما او اشاره دقیق‌تری را نسبت به زمان انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 به اشتراک نگذاشته است.

کوین فایگی تایید کرده است که اولین تریلر فیلم Avengers 4 تا پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر می‌شود

با این حال، انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 در ایام کریسمس می‌تواند یک اشتباه بزرگ برای مارول باشد؛ چرا که انتشار این تریلر در این زمان روی توجه، بحث و تماشای آن تاثیر منفی خواهد گذاشت و این موضوع در مورد روز شکرگزاری و جمعه سیاه نیز صدق می‌کند. همچنین شایعاتی نیز اخیرا در مورد احتمال انتشار این تریلر در روز جمعه منتشر شد که این شایعه تکذیب شده است. این شایعه و در ادامه تکذیب آن در واقع نشان می‌دهد که نباید در طول این هفته منتظر اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers باشیم. مارول به دنبال استفاده از بیشترین پتانسیل ممکن برای دیده شدن این تریلر در زمان انتشار است و هفته آینده که هفته پس از جمعه سیاه و روز شکرگزاری است، می‌تواند زمان مناسبی برای انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 باشد تا پیش از اینکه مردم خود را آماده ایام کریسمس کنند، مارول بتواند هایپ لازم را برای این فیلم به وجود آورد.

Avengers: Infinity War

4- زمان انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 باعث بحث‌های بسیار زیادی شده است

به نظر می‌رسد که مارول و دیزنی در حال استفاده از تبلیغ بدون هزینه و از طریق مردم برای تبلیغات فیلم Avengers 4 هستند

با اینکه ما هنوز تریلری از فیلم Avengers 4 را مشاهده نکرده‌ایم، اما بحث‌ها و شایعات جالب و بسیار زیادی در مورد آن شنیده می‌شود. همچنین شایعه جالبی نیز اخیرا در مورد بازاریابی جدید مارول برای این فیلم منتشر شده است. چارلز مورفی از وب‌سایت The Hashtag Show، به‌تازگی توییتی را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده است که طبق آن، او می‌گوید که ممکن است تا زمان انتشار تریلر فیلم Avengers 4، نام این فیلم نیز اعلام نشود و حتی این امکان وجود دارد که این تریلر بدون اطلاع قبلی و به صورت یک غافلگیری بزرگ، منتشر شود که در این صورت طبیعی هم است که نام فیلم تا آن زمان اعلام نشود. با اینکه به طور معمول مارول زمان انتشار تریلرهای فیلم‌های خود را اعلام می‌کند، اما اولین تیزر تریلر فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) بدون اطلاعات قبلی در فروردین سال گذشته منتشر شد که انتشار غافلگیر کننده این تریلر باعث شگفت زده شدن طرفداران دنیای سینمایی مارول در آن زمان شده بود.

از طرفی مورفی اعتقاد دارد که مارول و دیزنی در حال استفاده از جو موجود برای تبلیغ فیلم Avengers 4 هستند و روش تبلیغات این فیلم با دیگر فیلم‌های مارول و دیزنی متفاوت خواهد بود. با اینکه این تریلر هنوز منتشر نشده است، اما صحبت، بحث و شایعات در مورد آن زیاد است که یک تبلیغ مجانی و بدون هزینه برای این فیلم است. این روش به تبلیغات از طریق علاقه مردم و طرفداران مشهور است و ظاهرا تا به این لحظه به خوبی باعث شده تا هایپ لازم برای اولین تریلر فیلم Avengers 4 را بدون اینکه مارول یا دیزنی تلاشی برای آن کنند، بالا ببرد.

Avengers: Infinity War

5- دیزنی به دنبال بیشترین نگاه‌ها برای اولین تریلر فیلم Avengers 4 است

دیزنی به دنبال بیشترین نگاه و تماشا برای اولین تریلر فیلم Avengers 4 در لحظه انتشار است

جرمی کنراد از وب‌سایت MCU Cosmic اعتقاد دارد که اولین تریلر فیلم Avengers 4 در بازه زمانی ۲۶ نوامبر تا ۲ دسامبر امسال (۵ تا ۱۱ آذر) منتشر خواهد شد. او اعتقاد دارد که این تریلر در بین دو نیمه یک مسابقه فوتبال آمریکایی نمایش داده می‌شود. بعد از بررسی‌های مختلف، بازی دو تیم Titans و Texans قرار است دوشنبه هفته آینده از شبکه ESPN که به دیزنی تعلق دارد، منتشر شود که می‌تواند منطقی باشد. دیزنی صاحب این شبکه و فیلم است و چنین اتفاقی می‌تواند طبیعی باشد. با اینکه زمان زیادی تا مسابقه Super Bowl باقی مانده است، اما یک بازی فوتبال آمریکایی می‌تواند حدود ۱۰ میلیون بیننده را تضمین کند که به صورت زنده به تماشای یک مسابقه از تلویزیون بپردازند که پس از تماشای تریلر فیلم Avengers 4 نیز این افراد می‌توانند با یکدیگر در مورد آن بحث کنند.

با این حال، باید توجه داشت که تنها هدف مارول مردم یک منطقه خاص نیست و احتمالا آن‌ها به دنبال بیشترین توجه و تماشای این تریلر توسط بیشتر مردم دنیا در لحظه انتشار آن است و نمایش اولین تریلر فیلم Avengers 4 در بین نیمه یک مسابقه فوتبال آمریکایی باعث خواهد شد تا بخش زیادی از علاقه‌مندان در اروپا و آسیای غربی در لحظه انتشار تریلر نتوانند آن را تماشا کنند. همچنین مارول بیشتر تریلرهای اخیر خود را در زمان بعد از ظهر به زمان ما منتشر کرده است و به نظر نمی‌رسد که این الگو را برای فیلم Avengers 4 تغییر دهد و می‌توان انتظار داشت که اولین تریلر این فیلم را برای اولین‌بار در یک عصر پاییزی تماشا کنیم.

با این حال، چیزی که مشخص است به احتمال زیاد و طبق دلیل‌هایی که گفتیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اولین تریلر فیلم Avengers 4 در طول هفته آینده منتشر خواهد شد و در طول هفته آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در این مورد باشیم، اما این نکته قابل ذکر است که احتمال انتشار کمی دیرتر تریلر فیلم Avengers 4 و در طول هفته پس از آن نیز وجود خواهد داشت.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده