// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Football Manager 2019 Mobile؛ مدیریت حرفه‌ای تیم فوتبال

بازی موبایل Football Manager 2019 Mobile مدیریت حرفه‌ای در حوزه فوتبال را برای‌تان فراهم می‌آورد و یک اثر کامل محسوب می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Football Manager 2019 Mobile اثر جدیدی از جانب کمپانی سگا (SEGA) است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در حوزه فوتبال به مدیریت بپردازند. این بازی اندروید و آیفون ابزارهای بسیار خوبی دارد و برای کسانی که عاشق سبک مدیریتی هستند یک بهشت تمام عیار محسوب می‌شود. ایجاد یک تیم فوتبال شخصی، تجربه چالش‌های متعدد و وارد شدن به دنیای فوتبال به عنوان یک بازیکن، حالت‌های جذابی است که می‌توانید به صورت جداگانه و همزمان آن‌ها را تجربه کنید.

بازی فوتبال Football Manager 2019 Mobile یک تجربه مدیریتی تمام عیار محسوب می‌شود و همه آن‌چیزی را که مدیران حرفه‌ای برای موفقیت در فوتبال به آن نیاز دارند دارد. شما تنها قرار نیست که یک تیم فوتبال را به اوج موفقیتش برسانید؛ بلکه می‌توانید به عنوان یک بازیکن زندگی حرفه‌ای خود را شروع کنید یا اینکه وارد چالش‌های بزرگ‌تری در زمینه مدیریتی شوید.

بازی در مجموع این سه حالت را دارد و می‌توانید به‌صورت همزمان آن‌ها را بازی کنید. قبل از هرچیزی باید گفت که اگر با سیستم کلی بازی‌های مدیریتی مشکل دارید و حوصله‌تان سر می‌رود، ابدا تجربه Football Manager 2019 Mobile را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ چرا که این اثر تماما روی ابزارهای مدیریتی استوار است و گیم‌پلی ندارد. صدها بازیکن از ۵۶ لیگ معتبر که از ۱۹ کشور جهان انتخاب شده است در اختیار شما هستند. بازی در زمینه داده‌های کامل فوتبال چیزی کم ندارد و تمامی بازیکنان و تیم‌ها و حتی مربیان مشخصه مخصوص به خودشان را دارند. این تصمیم شما است که آیا می‌خواهید تیمی از جوان‌های بااستعداد را روانه مسابقات کنید یا اینکه از پایه تیمی قدرتمند تشکیل دهید و در سال‌های آینده به موفقیت برسید. در منو‌های مختلفی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمامی وضعیت‌ها را می‌توانید بررسی کنید و ارنج تیم را عوض کنید. هر بازیکنی که در اختیار شما قرار دارد از میزان آمادگی و روحیه خاصی برخوردار است و مدام در طول فصل دچار تغییر و تحول می‌شود. ماژول‌های آموزشی و تمرینی در اختیار شما است تا با تاکتیک موردنظر خود تیم را تمرین دهید. این نکته بسیار بااهمیتی است و باید شم مدیریتی و تصمیم‌های استراتژیک داشته باشید، تا تیم خود را به اوج موفقیت برسانید. در این سیستم تمرین می‌توانید نقاط قوت و ضعف بازیکنان خود را بهتر بشناسید و مطابق با استعدادهایی که دارند، روی نقاط قوت‌شان بیش‌تر کار کنید.

Football Manager 2019 Mobile

اولین گام اهمیتی زیادی در بازی Football Manager 2019 Mobile دارد. باید پایه تصمیم‌های خود را مشخص کنید که با چه طرحی می‌خواهید بازیکن جذب کنید و سیستم آموزش تکنیک‌های شما چیست. ابتدا باید همه این‌ها را برنامه‌ریزی کنید و طبق یک سرفصل مشخص پیش‌ بروید تا مشخص کنید که این روش‌ها می‌تواند پاسخ‌گو باشد یا خیر. بازیکنان با توجه به مشخصه‌ای که دارند، سیستم بدن‌شان با هم متفاوت است. به طور مثال هر بازیکنی نمی‌تواند حرکات تکنیکی انجام دهد و شما با آموزش‌های تمرینی به سختی می‌توانید پیش بروید. همه این‌ها در اطلاعات بازیکنان موجود است و باید با توجه به آن، سیستم تمرینات خود را بازنگری کنید. می‌توانید بزرگ‌ترین بازیکنان جهان را برای تیم خود خریداری کنید و به موفقیت نزدیک شوید. در روز مسابقه، می‌توانید به‌صورت آنلاین روی نیمکت تیم بنشینید و تیم را به‌صورت زمان واقعی تحت نظر داشته باشید. تصمیمات شما حتی در این زمان هم روی نتیجه تاثیرگذار است و باید به روند انجام بازی دقت کنید. در نسخه جدید بازی امکان مشاهده حرکت آهسته گل‌ها وجود دارد و سیستم داوری VAR هم به بازی اضافه شده است.

Football Manager 2019 Mobile یک اثر مدیریتی حرفه‌ای است و کار سختی برای موفقیت در آن پیش‌رو دارید

لیگ‌های معتبر اروپایی و جام‌های بزرگی همچون لیگ قهرمانان اروپا در بازی Football Manager 2019 Mobile وجود دارد و می‌توانید با عملکرد بهتر وارد آن‌ها شوید. سیستم قرارداد بازیکنان واقعا حرفه‌ای است و باید طی یک پروسه تقریبا طولانی، اقدام به خرید بازیکنان کنید. این سیستم به‌صورت زمان واقعی است و دیگر مربیان آنلاین هم می‌توانند بازیکن مدنظر شما را خریداری کنند؛ بنابراین هیجان و استرس لازم در این بخش وجود دارد. لباس تمامی تیم‌ها به‌صورت لایسنس‌شده در اختیار شما است و حتی می‌توانید لباس شخصی تیم خود را با المان‌های مختلف طراحی کنید. در نسخه جدید بازی لایسنس‌های دیگر هم به بازی اضافه شده است.

Football Manager 2019 Mobile

ابزارهای پیشرفته مدیریتی در اختیار شما است و هر تصمیمی را می‌توانید عملی کنید

درست است که گرافیک در این بازی مدیریت فوتبال اهمیت چندانی ندارد، اما سازندگان در طراحی منوها و بخش‌های مختلف بازی عملکرد خوبی داشته‌اند و می‌توانید دسترسی کامل و آسانی به بخش موردنظر داشته باشید. به تمرین‌هایی که می‌دهید نگاه ویژه‌ای داشته باشید و سعی کنید که بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی نشوند. امور مالی تیم هم در اختیار شما است و باید با سیاست‌هایی که در زمینه فروش بلیط و انتقال بازیکنان دارید، سرمایه را در باشگاه نگه دارید. این سرمایه برای خرید بازیکنان جدید و همچنین استفاده از ابزارهای پیشرفته مدیریتی کاربرد دارد. در بخشی که یک بازیکن جوان را وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال می‌کنید باید تمرینات شخصی خود را زیرنظر داشته باشید و در انتخاب تیم‌های آینده خود بیش‌تر دقت کنید. این بخش هم جذابیت خاص خود را دارد و می‌تواند سرگرم‌تان کند.

بازی Football Manager 2019 Mobile را می‌توان یک اثر کامل دانست که همه ابزارهای لازم برای مدیریت در زمینه فوتبال را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. شما تنها در صورتی می‌توانید از این اثر لذت ببرید که عاشق سبک مدیریتی باشید و حوصله سر و کله زدن با آمارهای مختلف و کارهای طاقت‌فرسا را داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Manager 2019 Mobile


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده