نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

دنباله فیلم گلادیاتور با شخصیت اصلی جدید ساخته می‌شود

ساخت دنباله فیلم Gladiator (گلادیاتور) رسما تایید و اعلام شده است که شخصیت اصلی این قسمت ماکسیموس نخواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم Gladiator رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، ریدلی اسکات برای ساخت فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) بازگشته و این فیلم قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس را دنبال کند. در فیلم Gladiator، کانی نیلسن نقش لوسیلا و واکین فینیکس نقش کومودوس را بر عهده داشتند. شخصیت ماکسیموس با بازی راسل کرو، که در پایان فیلم گلادیاتور جان خود را از دست داد، قرار نیست در دنباله این فیلم حضور داشته باشد. لوسیوس به شخصیتی توصیف شده که کارها و شخصیت ماکسیموس روی او تاثیر گذاشته است.

Ridley Scott

طبق گفته ددلاین، ریدلی اسکات برای کارگردانی دنباله فیلم Gladiator باز خواهد گشت و پیتر کریگ، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم The Town (شهر) و فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator 2 را بر عهده دارد. در ابتدا نیک کیو قرار بود فیلمنامه این فیلم را بنویسد که در آن ماکسیموس به مسافر زمان تبدیل می‌شد، اما استودیو در نهایت تصمیم به دنبال کردن مسیر متفاوتی را گرفت. مانند قسمت اول، کمپانی دریم ورکز وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارد و کمپانی پارامونت پیکچرز مسئولیت انتشار دنباله فیلم Gladiator را بر عهده گرفته است.

فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ اکران و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم موفق شد نامزد دریافت ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر برای راسل کرو شود و در مجموع بیش از ۴۶۰ میلیون دلار نیز در در سراسر جهان فروش کرد. به نظر می‌رسد که فیلم Gladiator 2 مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کند و هنوز تاریخ و حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین هنوز هیچ جزئیات دیگری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده