نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

بازی Grim Fandango Remastered برای کنسول سوییچ منتشر شد

بازی Grim Fandango Remastered به‌تازگی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. به‌زودی نسخه فیزیکی این بازی برای پلی استیشن 4 و همچنین صفحه گرامافون موسیقی بازی هم عرضه می‌شود.

نسخه بازسازی شده از ماجراجویی قدیمی و محبوب Grim Fandango برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین نینتندو (Nintendo eShop) با قیمت ۱۵ دلار قابل خریداری است. در توضیح این بازی چنین آمده:

اتفاق مرموز و ناخوشایندی در سرزمین مردگان رخ داده است و شما برای یک آدم عوضی کار می‌کنید. با «منی کالاورا»، مامور انتقال در اداره مرگ همراه شوید. او در سفر چهار ساله ارواح به سوی آرامش ابدی، به آنها بلیط تورهای لاکچری را می‌فروشد. اما اوضاع بهشت به‌هم ریخته است. به منی کمک کنید تا خود را از دسیسه‌ای که رستگاریش را تهدید می‌کند نجات دهد.

استودیوی دابل فاین (Double Fine) همچنین اعلام کرد که یک نسخه فیزیکی از بازی Grim Fandango Remastered برای پلی استیشن 4 با قیمت ۳۰ دلار منتشر خواهد شد و صفحه وینیل یا گرامافون از آهنگ‌های بازی که به‌وسیله پیتر مک‌کانل ساخته شده‌اند، از طریق وبسایت iam8bit و با قیمت ۴۰ دلار برای پیش‌خرید در دسترس است. جلد نسخه فیزیکی بازی دورو است؛ یعنی بازیکن‌ها می‌توانند برای نمایان شدن تصویر دوم جلد، آن را برگردانند. همچنین ارائه شدن یک بلیط قطار طلایی (بلیطی که ارواح بازی را با قطار شماره ۹ به بهشت می‌برد) و سازگاری با تمام ریجن‌های پلی‌استیشن 4 از جمله سایر ویژگی‌های این نسخه هستند. صفحه گرامافون موسیقی بازی هم دوطرفه است و با جلد‌هایی که صورت منی کالاورا روی آنها نقش بسته، منتشر می‌شود. سازندگان بازی درباره صفحات موسیقی آن گفتند:

موسیقی شیپوری و سرکش پیتر مک‌کانل بالاخره آنطور که باید شنیده می‌شود؛ روی صفحات وینیل مشکی و کلاسیک. در دهه ۹۰ میلادی معمولا از ارکسترهای واقعی در بازی‌های ویدیویی استفاده نمی‌شد، اما در این نسخه بازسازی شده، تمامی نت‌ها مجددا به‌وسیله نوازندگان واقعی اجرا شده‌اند. نتیجه کار، یک موسیقی دلچسب و شنیدنی است که اتاق پذیرایی شما را به یک باشگاه واقعی پر از دود تبدیل می‌کند؛ البته دود سیگار شامل این نسخه نمی‌شود!

علاوه بر این، یک نمایشگاه هنری هم در رابطه با بازی Grim Fandango در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در رویداد مخصوص توسعه‌دهندگان بازی در مجتمع The Midway در سن فرانسیسکو برگزار خواهد شد. همچنین این نمایشگاه از ۱۴ نوامبر تا ۳۱ دسامبر (۲۳ آبان تا ۱۰ دی) در PWNshop لس آنجلس دایر خواهد بود. بازدید از این نمایشگاه برای تمام سنین رایگان است.

تیم شفر، خالق Grim Fandango و بنیان‌گذار استودیوی دابل فاین، درباره عرضه نسخه بازسازی شده این بازی روی کنسول سوییچ گفت:

از زمانی که بازی Grim Fandango را در شرکت لوکاس‌ آرتز ساختم ۲۰ سال می‌گذرد و این مثل یک سفر طولانی است؛ اما وقتی می‌بینیم که این بازی چه لذتی را برای بازیکن‌ها به ارمغان آورده، حس می‌کنم که ارزشش را داشت. بهترین چیزی که در رابطه با عرضه بازی روی کنسول سوییچ وجود دارد این است که حالا بازیکن‌ها می‌توانند آن را در حال حرکت و همه‌جا بازی کنند و ما این شانس را داریم که بازی را به نسل جدید هم نشان بدهیم.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به نسخه‌ سوییچ، نسخه فیزیکی پلی‌استیشن 4، صفحه موسیقی بازی و همین‌طور رویدادهای مربوط به آن را مشاهده کنید:

نسخه اصلی بازی Grim Fandango که در سال ۱۹۹۸ و توسط استودیوی لوکاس آرتز برای کامپیوتر عرضه شد، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی سه‌بعدی تاریخ شناخته می‌شود. استودیوی دابل فاین در سال ۲۰۱۵ نسخه بازسازی شده این بازی را که با گرافیک بهتر و موسیقی باکیفیت‌تر همراه بود برای پی سی، پلی‌استیشن 4، پلی استیشن ویتا و گوشی‌های هوشمند عرضه کرد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به نسخه نینتندو سوییچ این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده