نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

بسته الحاقی X Games با انتشار یک تریلر برای بازی Steep منتشر شد

به مناسبت برگزاری مسابقات X Games در آلاسکا، بسته‌ی الحاقی X Gmaes بازی Steep با انتشار تریلری جذاب، در دسترس دارندگان بازی قرار گرفت.

در جریان آخرین اخبار بازی، تازه‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی Steep که X Games نام دارد و پیش‌تر هم معرفی شده بود، با انتشار یک تریلر در دسترس بازیکنان این اثر قرار گرفت. X Games نام یک رویداد ورزشی واقعی است که در آن مسابقات مختلفی از ورزش‌های زمستانی در یکی از روستاهای آلاسکا برگزار می‌شوند.

این بسته‌ی الحاقی شامل DLC دیگری از این بازی با نام Rocket Wings هم می‌شود که در آن کاربران با استفاده از یک‌سری آیتم جت‌پک مانند، در چالش‌های WingSuit مختلفی شرکت و با یکدیگر رقابت می‌کنند. در کنار بسته‌ی الحاقی Rocket Wings، بسته‌ی الحاقی دیگری هم در نسخه‌ی X Games وجود دارد که بازی را با حال و هوای دهه‌ی ۹۰ میلادی مزین می‌کند.

بسته‌ی الحاقی X Games بازی Steep را همین حالا می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. همچنین دو بسته‌ی الحاقی ویژه‌ی دهه‌ی ۹۰ میلادی و Rocket Wings، به‌ترتیب در تاریخ‌های ۲۷ نوامبر (۶ آذر) و ۳ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۳ دی) در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی Steep در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

طرفداران ورزش‌های زمستانی می‌توانند ساعت‌های زیادی در Steep بگذارنند و چالش‌های بیشمار بازی لذت ببرند، اما اگر فقط می‌خواهید ببینید تجربه‌ی اسنوبورد و وینگ‌سوت در یک بازی ویدیویی چه حسی دارد، Steep حرف خاصی برای گفتن ندارد. بازی شما را جذب نمی‌کند و باید خودتان وقت بگذارید تا شاید بین درختان کاج و صخره‌ها، صحنه‌های زیبایی خلق کنید و بعد از چند ساعت هم کنارش بگذارید. اگر از جمع کردن امتیاز و رقابت با دیگر کاربران آنلاین بازی خسته شدید، حداقل می‌توانید از چشم‌اندازه‌های کوهستان برفی بازی لذت ببرید و در نقشه‌ی بزرگ بازی گشت و گذار کنید.

کسانی که می‌خواهند بسته‌ی الحاقی X Games و تمامی مواردی را که ذکر شد را به‌صورت یک پکیج کامل دریافت کنند، می‌توانند نسخه‌ی X Games Gold را تهیه کنند. در ادامه توجه شما را به تماشای این تریلر جذاب، جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده