// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

در ویدیو گیم پلی جدید بازی Anthem با حرکات و آلتیمیت‌های کلاس‌های مختلف بازی آشنا می‌شویم

در تازه‌ترین ویدیو گیم‌پلی بازی مورد‌انتظار Anthem که بیشتر از سه ماه تا عرضه آن باقی مانده است، با Ultimate هر یک از Javelin‌ها و حرکات آن‌ها آشنا می‌شویم.

در جریان رویداد EA Play 2017 بود که از جدید‌ترین محصول استودیو BioWare (بایوور) و کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) یعنی بازی Anthem رو‌نمایی شد. تا‌کنون اخبار و ویدیو‌های مختلفی از این بازی که از همان روز‌های اولیه به واسطه ویژگی‌های جالب توجه و منحصر‌به‌فردش نظر مخاطبین را به خود جلب کرده، منتشر شده است. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Anthem منتشر شده است که می‌توانید به کمک آن بیشتر با خصوصیات Javelin‌ها آشنا شوید.

در جریان این ویدیو که توسط وب‌سایت IGN منتشر شده است، با توانایی‌ها و دسته‌های متفاوتی از حرکت‌های متعدد هر یک از Javelin‌های چهار‌گانه بازی یعنی Ranger ،Colossus ،Interceptor و Storm آشنا می‌شوید. علاوه بر این در این ویدیو Ultimate هر یک از Javelin‌ها و نحوه پرواز خاص آن‌ها قابل مشاهده است. تازه‌ترین ویدیو گیم‌پلی بازی Anthem را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از اپارات

در بازی چند‌نفره Anthem که در جهانی مشترک بین تمام بازیکنان جریان دارد و از لحاظ جلوه‌های بصری چشم‌نواز است، المان‌های تیراندازی سوم شخص با اکشن نقش‌آفرینی ترکیب شده‌اند و بازیکنان در نقش یک Freelancer که در داخل زره خاصی به نام Javelin قرار می‌گیرند، به کاوش محیط‌های مختلف می‌پردازند. این بازی در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند) در کنار کنسول‌های نسل هشتمی کمپانی‌های سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در دسترس کاربران پلتفرم پی سی نیز قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده