// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

پرداخت های درون برنامه‌‌ای به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شد

پوینت‌های Call of Duty در دسترس بازیکنان پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار گرفت که می‌توانند آن را با پول واقعی خریداری و در بلک مارکت بازی خرج کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پرداخت‌های درون برنامه بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است. به‌عبارتی شاهد اضافه شدن پوینت‌های کالاف دیوتی به بازی COD: Black Ops 4 هستیم که بازیکنان با پرداخت پول واقعی قادر به خرید این پوینت‌ها هستند. همچنین می‌توانید آن‌ها را در بلک مارکت بازی برای حالت چندنفره، زامبی و بلک‌اوت خرج کنید.

استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، در سایت ردیت توضیح داده است که بازیکنان می‌توانند از پوینت‌های Call of Duty در موارد مختلفی استفاده کنند. برای مثال می‌توانید از این پوینت‌ها در خرید نبولیوم پلاسما برای حالت زامبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این پوینت‌ها برای ارتقای Tierهای بلک مارکت استفاده کنید (آیتم‌های تزئینی بیشتری دریافت می‌کنید) یا Special Orderها را در بلک مارکت خریداری کنید. بخش ارتقای درجه (Tier) در بازی COD: Black Ops 4، شباهت‌هایی به بازی Fortnite دارد؛ بازیکنان با ارتقای درجه‌ی خود و رسیدن به درجه‌ی بالاتر، آیتم‌های تزئینی دریافت می‌کنند.

برای ارتقای هر درجه به ۱۰۰ پوینت Call of Duty نیاز دارید. بازیکنان می‌توانند ۱۰۰ پوینت Call of Duty را با قیمت یک دلار، ۲۴۰۰ پوینت را با قیمت ۲۴ دلار و ۵۰۰۰ پوینت را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنند. جدا از این موارد بازیکنان با دانلود و اتصال به برنامه موبایل Call of Duty Companion می‌توانند ۵۰۰ پوینت Call of Duty را به‌عنوان پاداش دریافت کنند. همچنین با خرید سیزن‌پس ۵۰ دلاری بازی، ۱۰۰۰ پوینت کالاف دیوتی و ۳۰۰ نبولیوم پلاسما را دریافت خواهید کرد.

پوینت‌های Call of Duty برای اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops 3 معرفی و در دسترس بازیکنان قرار گرفت. از آن زمان این ویژگی در تمامی کالاف دیوتی‌های بعدی هم اضافه شد. پوینت‌های کالاف دیوتی بازیکنان در حساب اصلی کالاف دیوتی‌شان ذخیره می‌شود و با خرید نسخه‌ی جدید، این پوینت‌ها به نسخه‌ی خریداری شده منتقل می‌شوند. در انتها مشخص شده است که پوینت‌های کالاف دیوتی در هفته‌ی آینده در دسترس کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر هم قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده