// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته ششم

چالش‌های هفته ششم از فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. در هفته‌ی ششم از فصل ششم بازی فورتنایت، شاهد سه چالش چند بخشی هستیم که یکی از آن‌ها یک مینی گیم متفاوت و جالب است. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید راهنمای دریافت چالش‌های هفته ششم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته ششم فصل ششم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Place Chillers in Different Matches (استفاده از تله‌های یخی/سه بار)
  • Search a Chest in Different Named Locations (باز کردن صندوق/هفت عدد)
  • Shotugn Elminations (کشتن دشمنان از طریق سلاح شاتگان/درجه سختی Hard/ سه نفر)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Land at Shifty Shafts (فرود آمدن در محیط مخشص/پنج بخش)
  • Deal Damage with a Pickaxe to Opponents (آسیب رساندن از طریق تبر/میزان آسیب رسانی ۲۵۰)
  • Stage 1: Find the Sheet Music in Pleasent Park (پیدا کردن صفحات آهنگ/درجه سختی Hard/چهار بخش)
  • Stage 1: Elimination with a Common Weapon (کشتن دشمنان از طریق سلاح‌های بازی با ارزش‌های متفاوت/درجه سختی Hard/پنج بخش)

در اولین چالش از چالش‌های هفته ششم، بازیکنان بازی فورتنایت باید از تله‌های یخی بازی استفاده کنند. همچنین به یاد داشته باشید که باید در سه بازی مختلف از این تله استفاده کنید و نمی‌توانید در یک بازی، سه تله را به‌کار ببرید. برای دریافت این چالش نیازی نیست که سایر بازیکنان با آن تعامل داشته باشند و با کار گذاشتن آن در محیط، آن را به‌سادگی دریافت خواهید کرد. دومین چالش، به باز کردن صندوق‌های Fortnite اختصاص داده شده است. در این چالش باید هفت صندوق مختلف را در هفت منطقه‌‌ای که اسم دارند (مثل Tilted Towers)، پیدا کنید. بازیکنان بتل‌پس می‌توانند این چالش را با اولین چالش اختصاصی‌شان ترکیب کنند. این در حالی است که تمامی کاربران فورتنایت در سومین چالش خود باید به‌سراغ کشتن دشمنان از طریق سلاح‌های خانواده شاتگان بروند. در این چالش باید سه نفر را بکشید.

اولین چالش کاربران بتل‌پس بازی فورتنایت، مربوط به فرود آمدن در محیط‌های مشخص می‌‌شود. در جریان پنج بخش مختلف باید در محیط‌هایی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، فرود بیایید. یادتان باشد که منظور از فرود آمدن، در همان ابتدای بازی است که از اتوبوس خارج می‌شوید. در دومین چالش بازیکنان باید از طریق تبر به سایر بازیکنان آسیب برسانند و میزان آسیبی که در نظر گرفته شده است، رقم ۲۵۰ است. در چهارمین و آخرین چالش هفته ششم از فصل ششم بازی Fortnite، بازیکنان بازی باید یک چالش پنج بخشی را انجام بدهند که مربوط به کشتن بازیکنان از طریق سلاح‌هایی با ارزش‌های مختلف است. ارزش سلاح‌های بازی به پنج دسته خاکستری، سبز، آبی، بنفش و طلایی تقسیم می‌شون. به‌عبارتی در اولین بخش باید از طریق یک سلاح خاکستری یک بازیکن را از بین ببرید و به‌ترتیب در بازی‌های بعدی این روند را با سایر ارزش‌ها تکرار کنید.

چالش Stage 1: Find the Sheet Music in Pleasent Park

در سومین چالش هفته ششم از فصل ششم کاربران بتل‌پس بازی، بازیکنان در دو محیط Pleasent Park و Retails Row، باید صفحه‌های موسیقی و یک پیانو را پیدا کنند و از طریق آن آهنگ بنوازند. از آن‌جایی که با یک چالش چند مرحله‌ای طرف هستیم، نمی‌توانید تمامی این موارد را در یک مرحله انجام بدهید و در ادامه تصاویر دقیق آیتم‌های مینی گیم این هفته برای شما قرار داده شده است.

چالش‌های هفته ششم فصل ششم فورتنایت

چالش‌های هفته ششم فصل ششم فورتنایت

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته ششم بنر مخفی را می‌توانید بردارید که بنر این هفته در نزدیکی پیست مسابقه‌ی منطقه کویری بازی، قرار داده شده است. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به محل دقیق بنر هفته ششم از فصل ششم بازی Fortnite را در زومجی مشاهده کنید که روی خرابه‌ای از ماشین‌های مختلف قرار داده شده است.

چالش‌های هفته ششم فصل ششم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده