نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

فصل هشتم سریال Game Of Thrones دارای لحظات تکان‌دهنده‌ای است

دیوید ناتر در جلسه پرسش و پاسخ ردیت اطلاعات بیشتری را از فصل هشتم سریال Game Of Thrones به اشتراک گذاشت.

شبکه HBO نهایتا تایید کرد که فصل هشتم و پایانی سریال درام فانتزی تحسین شده Game of Thrones در ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین/اردیبهشت ۹۸) پخش خواهد شد. حال، در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دیوید ناتر، کارگردان اولین اپیزود فصل هشتم و تعدادی از اپیزودهای دیگر Game of Thrones جزئیات شگفت‌انگیز و جذابی را از این سریال به اشتراک گذاشته است. ناتر در جلسه پرسش و پاسخ ردیت پذیرای سوالات طرفداران درباره سریال بازی تاج و تخت بود، اما تنها به جزئیات سطح بالا اشاره کرد. شبکه اچ‌بی‌او تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا از فاش نشدن اطلاعات توسط اسپویلرها اطمینان حاصل کند و ناتر نیز سهم خودش را برای مخفی نگه داشتن برخی از موارد ایفا کرد. او سخنانش را با صحبت درباره چالش‌ها و فرصت‌های کارگردانی اولین اپیزود از فصل پایانی آغاز کرد. ناتر در گذشته تعدادی از اپیزودهای سریال Game of Thrones را کارگردانی کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به اپیزودی که در آن شاهد سکانس معروف Red Wedding بودیم، اشاره کرد، اما این اولین باری است که او کارگردانی اولین اپیزود فصل جدید سریال Game of Thrones را انجام می‌دهد. او در این‌باره گفت:

فکر می‌کنم این واقعا مهم است که جلب توجه کنیم. شما باید از دوباره کار را آغاز کنید، تمام افراد را سر جای خود مستقر کنید و همه آن‌ها را به موقعیت‌های بعدی‌شان ببرید. اما در عین حال باید به این فکر کنید که چه چیزی اهمیت بیشتری دارد.

Game Of Thrones / بازی تاج و تخت

در ادامه از ناتر خواسته شد که فصل هشتم سریال Game Of Thrones را در سه کلمه توصیف کند و او در پاسخ گفت تماشایی، الهام‌بخش و رضایت‌بخش. ناتر درباره کلمه رضایت‌بخش توضیح داد که از نظر او مردم به طول کلی از شیوه وقوع رویدادها راضی خواهند بود. او در این‌باره اظهار داشت:

من از نحوه پایان فصل هشتم سریال کاملا راضی هستم. فکر می‌کنم که [دیوید بنیاف و دن وایس] کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و آن‌ها خواسته طرفداران و انجام کارها به شکل صحیح، طوری که به روایت داستان لطمه‌ای وارد نشود، را مد نظر داشته‌اند. من ضمانت می‌کنم که قرار است لحظات غافل‌گیرکننده و تکان‌دهنده زیادی در فصل هشتم وجود داشته باشد، اما آن‌ها موارد بسیار متقاعدکننده‌ای هستند.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، ناتر اپیزود تکان‌دهنده Red Wedding از فصل سوم را کارگردانی کرده بود. ناتر در این جلسه پرسش و پاسخ گفت که تحت تاثیر واکنش طرفداران به این اپیزود قرار گرفته است. اما آیا باری دیگر شاهد لحظه Red Wedding-گونه‌ای در فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت خواهیم بود؟ ناتر در این خصوص توضیح داد:

در مقایسه فصل هشتم سریال با سکانس Red Wedding تنها باید بگویم که خود را برای یک سورپرایز ویژه آماده کنید؛ زیرا این فصل استثنایی خواهد بود.

ناتر همچنین درباره مدت زمان اپیزودهای فصل هشتم صحبت کرد. از آنجایی که فصل هشتم سریال Game Of Thrones تنها شامل شش اپیزود است، شایعاتی از اینکه هر یک از این اپیزودها به اندازه یک فیلم سینمایی به طول می‌انجامد، به گوش می‌رسید. ناتر تایید کرد که مدت زمان اپیزودهای این فصل ۶۰ دقیقه یا بیشتر خواهد بود؛ بنابراین آن‌ها طولانی‌تر از اپیزودهای قبلی هستند، اما احتمالا به اندازه یک فیلم سینمایی نخواهند بود. ناتر در این خصوص اذعان داشت:

به نظر من اپیزودهای فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت بیش از ۶۰ دقیقه به طول خواهند انجامید. اطمینان دارم که مدت زمان این اپیزودها بیش از پیش خواهد بود.

Game Of Thrones

طبق انتظارات طرفداران، ناتر گفت که نسبت به پایان سریال Game of Thrones احساس مسئولیت می‌کند و این پایان باید به گونه‌ای باشد که باعث رضایت طرفداران شود و مناسب برای این مجموعه باشد. این کار به مانند هدفی است که دستیابی به آن دشوار خواهد بود، اما ناتر دست کم به موارد دلگرم‌کننده‌ای برای پایان دادن به سریال اشاره می‌کند. او در این خصوص توضیح داد:

اهمیت انجام صحیح امور در مرتبه اول را می‌توان بزرگ‌ترین چالش کارگردانی فصل نهایی سریال Game of Thrones دانست. فرصت دیگری برای این کار وجود نداشت و بسیاری از سکانس‌ها دارای تعداد زیادی بازیگر و صحنه‌های اساسی شگفت‌انگیز بود. بنابراین این واقعا مربوط به بردن کاراکترها از نقطه A به B به C به D به E در اپیزودهای مختلف و اطمینان از برقراری توازن بین همه آن‌ها بود. ما زمان زیادی برای تمرین داشتیم و این حقیقتا بیش از هر چیز دیگری مرا نجات داد. بسیار خوشحالم که فرصت حضور در آنجا و تمرین با بازیگران را داشتم و فکر می‌کنم که آن‌ها نیز از این بابت خوشحال باشند. همچنین از نظر من کار به خوبی پیش رفت.

ناتر همچنین تئوری فیلمبرداری صحنه‌های جعلی را تقریبا تایید کرد که این موضوع احتمال نادرست بودن شایعات را افزایش داد. در این جلسه پرسش و پاسخ از ناتر سوال شد که آیا از این موضوع اطلاع داشته که در حال فیلمبرداری یک صحنه جعلی است و او در پاسخ گفت:

این سوال را باید پس از پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones از من بپرسید؛ زیرا در حال حاضر نمی‌توانم به آن پاسخ دهم.

دیوید ناتر یکی از چهار کارگردان فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت است و میگل ساپوکنیک، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس از کارگردانان دیگر این فصل به شمار می‌آیند. همچنین کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند. با اینکه فصل هشتم قرار است پایانی بر سریال بازی تاج و تخت باشد، اما شبکه اچ‌بی‌او قصد ساخت سریالی فرعی با نام The Long Night از آن را دارد که تاکنون حضور نائومی واتس و جاش وایت هاوس در آن تایید شده است. شما می‌توانید این پرسش و پاسخ‌ها را به طور کامل از طریق ردیت مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده