نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تصویر جدیدی از Batwoman در کراس اور Elseworlds منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از شخصیت بت ومن با بازی روبی رز در کراس اور Elseworlds منتشر شده است.

ماه تیر امسال بود که شبکه CW ساخت سریال Batwoman (بت‌ومن) را تایید کرد. این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود و این شخصیت برای اولین‌بار در کراس اور  Elseworlds در دنیای سینمایی Arrowverse (اروورس) معرفی خواهد شد. روبی رز قرار است نقش کیت کین ملقب به بت‌ ومن را در این سریال بازی کند. ماه گذشته، اولین تصویر شخصیت بت‌ومن در کراس اور Elseworlds منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW تصویر جدیدی از شخصیت بت‌ومن در کراس اور Elseworlds را منتشر کرده است. مجله اینترتیمنت ویکلی این تصویر به‌همراه اطلاعات جدیدی از داستان این مجموعه را در شماره جدید خود منتشر کرده که روبی رز را در لباس این ابرقهرمان دی سی (DC) نشان می‌دهد که در حال انجام یک عملیات است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Batwoman

مجله EW از رز سوالی در مورد زمانی که بازی در نقش بت‌ومن به او پیشنهاد شد، پرسید و او در جواب گفت:

این یک احساس عجیب و غریب است که این لباس برای من ساخته شده که آن را بپوشم و به شخصیتی تبدیل شوم که کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد. شما احساس قدرت بیشتری می‌کنید و دقیقا همان لحظه که همه چیز تغییر خواهد کرد را حس خواهید کرد.

این وب‌سایت فاش کرد که در یک قسمت سریال Arrow (کماندار) که بخشی از اتفاقات کراس اور Elseworlds است، الیور کوئین به‌همراه بری آلن و سوپرگرل به گاتهام سفر می‌کنند تا جان دیگن، دکتر تیمارستان آرکهام را پیدا کنند. جرمی دیویس، بازیگر سریال Lost (لاست)، نقش این شخصیت را بر عهده دارد. در تصویر منتشر شده، بت‌ومن تصمیم دارد تا با استفاده از قلاب و بت‌رنگ، مانع از فرار دو زندانی از ساختمان زندان شود. رز اضافه کرد:

کیت نمی‌خواهد با آن‌ها کار کند. او روش کار و یک زندگی کاملا متفاوت دیگر را دارد و تلاش می‌کند تا اوضاع فعلی را بهتر کند. این ابرقهرمانان فراری وارد شهر می‌شوند و وضعیت خوبی ندارد و به کمک او نیاز دارند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده